Verslo planas, Vilniaus kolegija
TURINYS
I.Trumpa projekto apžvalga
II.Siūlomo projekto esmė
III.Firmos charakteristika
III.1.Nuosavybės forma
III.2.Žinios apie verslininkus,partnerius ir pagrindinius akcininkus
III.3.Trumpa veiklos apžvalga
III.4.Geografinė padėtis
IV.Rinka
IV.1.Bendra rinkos apžvalga ir tendencijos
IV.2.Šakos plėtros tendencijos
IV.3.Vartotojai
IV.4.Konkurentai
V.Marketingo planas
V.1.Tikslai ir uždaviniai
V.2.Kainų politika ir kainos
V.3.Realizavimo metodai ir kanalai
V.4.Rėmimas ir reklama
V.5.Pardavimų prognozės
VI.Gamybos planas
VI.1.Patalpos
VI.2.Įranga
VI.3.Žaliavos
VI.4.Baldai
VII.Valdymo personalas ir darbuotojai
VII.1.Informacija apie vadovus
VII.2.Darbuotojai
VII.3.Darbo užmokestis
VII.4.Organizacinė struktūra
VIII.Rinkos įvertinimas
VIII.1.Rizika susijusi su išoriniais veiksniais
VIII.2.Firmos silpnosios vietos
VIII.3.Rizikos mažinimo būdai
IX.Palūkanų mokėjimo ir kredito grąžinimo grafikas
X.Lentelės
1.Akcijų pasiskirstymas-1 lentelė
2.Įranga-2 lentelė
3.Žaliava-3 lentelė
4.Baldai-4 lentelė
5.Buhalteriniai duomenys apie įrangą-5 lentelė
6.Lėšų pasiskirstymas-6 lentelė
7.Pardavimų prognozė 2002 m.-2004 m.-7 lentelė
8.Savikainos prognozė 2002 m.-2004 m.-8 lentelė
9.Savikainos paskaičiavimas
10.2002 m. pinigų srautų ataskaita-9 lentelė
11.2003 m.-2004 m. pinigų srautų ataskaita-10 lentelė
12.2002 m.pelno ataskaita-11 lentelė
13.2003 m.-2004 m.pelno ataskaita-12 lentelė
14.Prognozuojamas balansas-13 lentelė
15.2002 m.nenuostolingumų pardavimo apimčių kitimas-14 lentelė
16.2003 m.-2004 m.nenuostolingumų pardavimo apimčių kitimas-15 lentelė
17.2002m.-2004 m.prognozuojami ekonominiai rodikliai-16 lentelė
I.TRUMPA PROJEKTO APŽVALGA
1. Projekto pavadinimas: Uždaroji aakcinė bendrovė
“Apskaitos ir audito konsultacijų centras”
įkurta 2002 m. sausio 1 d.
Įmonės kodas 741852963215.
Adresas : Taikos pr.192 , Klaipėda
5800, tel.:791315.
Lietuvos akcininkams priklauso 50%
akcijų.
2. Numatomos teikti paslaugos: Buhalterinės apskaitos tvarkymas;
Auditas;
Verslo konsultacijos;
Verslo planų rrengimas;
Įstatymų platinimas.
3. Projekto įgyvendinimo vieta: Klaipėdos miestas;
Taikos pr.192.
4. Reikalingas personalas: 9 darbuotojai.
5. Reikalingos investicijos: 130 000 Lt.
6. Numatomi finansavimo šaltiniai: Savininkų įneštas turtas 100 000
Lt.
Banko paskola 30 000 Lt imama 4 metams
su 12 % palūkanomis.
7. Projekto kaina: 130 000 Lt.
8. Bendras pelnas per metus: 98927 Lt.
9. Grynasis pelnas per metus: 62821 Lt.
10. Projekto atsipirkimo laikas: 22 mėn.
II. SIŪLOMO PROJEKTO ESMĖ
Apskaitos ir audito konsultacijų centro verslo idėją galima
suformuluoti trumpai ir aiškiai: mūsų tikslas – įsitvirtinti Klaipėdos
miesto rinkoje, teikiant kokybiškas paslaugas žemesnėmis nei konkurentų
kainomis. Tai įgyvendinti mums padės įgytos žinios, moderni įranga, patogi
geografinė padėtis (Taikos pr. 192 ) ir kiti veiksniai.
Mūsų firma teiks sekančias paslaugas :
1. buhalterinės apskaitos tvarkymas;
2. audito paslaugos;
3. verslo kkonsultacijos;
4. verslo planų rengimas;
5. įstatymų platinimas.
Išvardintas paslaugas teiks aukštos kvalifikacijos specialistai,
turintys reikiamą išsilavinimą ir darbo stažą šioje srityje. Tuo bus
garantuojama paslaugų kokybė. Mūsų vartotojai pasirinks šias paslaugas dėl
jų nedidelių kainų, kurias sąlygos mažos veiklos sąnaudos (įmonė yra
nedidelė, patalpos yra nebrangiame Klaipėdos miesto rajone ir kita).
Nurodytai veiklai vystyti keliamos tam tikros sąlygos. Mūsų
darbuotojai jas pilnai patenkina: įmonės auditoriai yra išlaikę auditorių
egzaminus ir turi auditorių atestatus .
III.FIRMOS CHARAKTERISTIKA
III.1.Nuosavybės forma
Mūsų firma yra Bendra Lietuvos ir Vokietijos uuždaroji akcinė bendrovė
“Apskaitos ir audito konsultacijų centras”, įkurta 2002 metų sausio 1
dieną. Nuosavybės forma – grupinė akcinė. Įstatinį kapitalą sudaro 100 000
Lt., iš kurių 50 000 Lt – užsienio investicija, o 50 000 Lt – nuosavas
kapitalas. Vienos akcijos nominali vertė – 1000 Lt. Viso yra 100 paprastų
vardinių akcijų.
Duomenys 1 lentelėje.
III.2.Žinios apie verslininkus, partnerius ir pagrindinius akcininkus
Užsienio investitorius – Vokietijos įmonė “Calwer Decken”, užsiimanti
analogiška veikla Štutgarte.Visi akcininkai yra fiziniai asmenys , įmonės
darbuotojai.
III.3. Trumpa veiklos apžvalga
Pagrindinė firmos veikla – finansinių paslaugų teikimas. Įmonėje dirba
9 žmonės.
Tai: direktorė, administratorė, dvi auditorės, trys buhalterės,
marketingo specialistas ir konsultantas.
III.4.Geografinė padėtis
Bendra Lietuvos ir Vokietijos uždaroji akcinė bendrovė “Apskaitos ir
audito konsultacijų centras” įsikūrusi Klaipėdoje, Taikos pr. 192, II a.
Tai viena iš pagrindinių miesto gatvių, todėl susisiekimas labai patogus:
nesunkiai galima nuvykti į miesto centrą, senamiestį ir kitus rajonus.
Šalia pastato įrengta nemokama automobilių stovėjimo aikštelė.
IV.RINKA
IV.1.Bendra rinkos apžvalga ir tendencijos
Klaipėdos mieste užregistruota keli tūkstančiai įvairių įmonių.
Kiekvienoje jų yra tvarkoma finansinė apskaita. Stambesnėse uždarosiose
akcinėse bendrovėse ar atvirose akcinėse bendrovėse yra atskiri apskaitos
padaliniai, todėl tokios įmonės gali tapti mūsų klientėmis verslo
konsultacijų paslaugoms arba auditui. Tuo tarpu smulkios uždarosios akcinės
bendrovės ar personalinės įmonės yra potencialios klientės apskaitos
tvarkymui, finansinės atskaitomybės sudarymui ir anksčiau minėtoms kitoms
paslaugoms. Šios įmonės sudarytų didžiąją klientūros dalį. Smulkiųjų
įmonių skaičius Klaipėdos mieste sudaro apie 70% visų įmonių ir kasmet
didėja.Taigi, mūsų pretenzijos į rinką pagrįstos ir laikui bėgant gali
plėstis.
Tačiau ne vien įmonių gausa paskatino mus imtis šios veiklos. Įtaką
padarė ir teisinė verslo aplinka Lietuvoje. Eilę metų vis priimami nauji
ar papildomi jau veikiantys įmonių veiklą reglamentuojantys įstatymai ,
o ypač liečiantys finansų apskaitą. Nuolat sekti jų kaitą ir išvengti
klaidų gali tik specialistai.
Įsitvirtinti rinkoje planuojame siūlydami vartotojams tai, kas galėtų
palengvinti jiems sėkmingai plėtoti savo verslą: t.y. išvengti apskaitos
klaidų, laiku atsiskaityti su valstybės ir savivaldybių biudžetais,
tiksliai apskaičiuoti ir pervesti įmokas į VSD fondo biudžetą bei kita.
Kreipdamiesi į mus, vartotojai galės daugiau laiko ir jėgų skirti
tiesiogiai savo vystomai veiklai, neeikvodami resursų buhalterinės
apskaitos tvarkymui ir detaliam mokesčių studijavimui.
Pagrindinis dalykas, padėsiantis sulaukti daugiau vartotojų – mažesnė
nei konkurentų kaina.
IV.2.Šakos plėtros tendencijos
Šiuo metu Klaipėdos mieste yra apie 15 įmonių, užsiimančių analogiškų
paslaugų teikimu.
Įvertinant faktą, kad įmonių, kurios yra potencialios apskaitos ir
audito paslaugų vartotojos, skaičius nuolat didėja (nes kiekvieną dieną
yra įregistruojamos naujos ir išregistruojamos įmonės) , galima teigti, kad
mūsų pasirinktos paslaugos ir ateityje bus paklausios. Šis poreikis yra
įtakojamas ir teisinės verslo aplinkos Lietuvoje, kurią jau apžvelgėm.
Tačiau specialistai teigia, jog ateityje dominuos stambios apskaitos
ir audito firmos , o mažosios , neatlaikiusios konkurencijos, išnyks.
Todėl, galvodamos apie ilgą firmos egzistavimą, mes privalome orientuoti
savo veiklą į plėtimąsi: pritraukti kuo daugiau vartotojų, padidinti
teikiamų paslaugų asortimentą. Tam tikslui planuojame skirti didelę dalį
per metus gautų pajamų. Kadangi pusė akcinio kapitalo priklauso įmonės
darbuotojams, kurie yra suinteresuoti ilgu firmos gyvavimu, o užsienio
investitoriui tokia strategija taip pat yra priimtina, manome, kad didelių
nesutarimų neiškils.
IV.3.Vartotojai
Apskaitos ir audito paslaugas teikiančių įmonių patirtis rodo, kad
pagrindiniai tokių paslaugų klientai pagal skaitlingumą yra smulkios
personalinės įmonės ir nedidelės uždarosios akcinės bendrovės. Jos
dažniausiai kreipiasi dėl buhalterinės apskaitos tvarkymo ir finansinės
atskaitomybės parengimo.
Mūsų paslaugų vartotojai specifiniai. Tai juridiniai asmenys ir
juridinio asmens teisių neturinčios įmonės. Jas galime išskirti į:
gamybines, prekybines ir teikiančias paslaugas. Jų pozicijos šiandieninėje
rinkoje nurodytos lentelėje.
Įmonių procentinis pasiskirstymas
| |Veikla |
|Įmonės tipas | |
| |Gamyba |Prekyba |Paslaugų |
| | | |teikimas |
|Akcinio kapitalo įmonės |20% |50% |30% |
|(30% ) | | | |
|Personalinės įmonės (70%) |10% |70% |20% |
Iš turimų duomenų galime spręsti, jog didžioji mūsų klientų dalis bus
prekyba užsiimančios personalinės įmonės ir mažos uždarosios akcinės
bendrovės.
IV.4.Konkurentai
Ne visų konkuruojančių įmonių Klaipėdos mieste veikla atitinka
mūsiškę: dalis iš jų didžiausią dėmesį skiria buhalterinės apskaitos kursų
rengimui, kitos specializuojasi įmonių steigimo paslaugose, trečiųjų –
didžiausios pajamos iš audito. Todėl palyginimui pasirinkome pajėgiausią
(“Pačiolis”) ir labiausiai mūsų teikiamas
paslaugas atitinkančias (“KPMG
Lietuva” ir “Žemaitijos auditas”) įmones.
Konkurentų analizė
|Lyginimo |UAB |Konkuruojančios įmonės |
|Faktorius |“AAKC” | |
| | |1 |2 |3 |
|Įmonės prestižas |4 |5 |4 |3 |
|Geografinė padėtis |5 |5 |4 |3 |
|Paslaugų asortimentas |4 |5 |4 |4 |
|Kokybė |5 |5 |4 |3 |
|Personalo |5 |5 |3 |4 |
|kvalifikacija | | | | |
|Užimamos rinkos dalis |1 |4 |1 |1 |
|Reklama |3 |5 |4 |3 |
|Kainų lygis |5 |3 |4 |4 |
|Pardavimo metodai |3 |5 |4 |3 |
|Viso balų :: |36 |42 |32 |28 |
1 – UAB“PAČIOLIS” , UAB Klaipėdos filialas , S.Daukanto g. 22a, 5800
Klaipėda.
2 – UAB“KPMG LIETUVA”, UAB Klaipėdos filialas, Birutės g.15 , 5802
Klaipėda.
3 – UAB“ŽEMAITIJOS AUDITAS” , Balitijos pr.10 ,5800 Klaipėda.
V. MARKETINGO PLANAS
V.1.Tikslai ir uždaviniai
Mūsų firma tikslą formuluoja konkrečiai: įsitvirtinti Klaipėdos miesto
bei aplinkinių rajonų rinkoje, siekiant gauti pelną ir užtikrinti darbo
vietas darbuotojams.
Marketingo srityje planuojame derinti dvi marketingo koncepcijas:
prekės tobulinimo ir rinkos. Pirmoji pasirinkta dėl jos atitikimo mūsų
principiniam nusistatymui: paslaugos kokybė garantuoja jos vartojimą.
Rinkos koncepcija priimtina dėl to, kad ji sutampa su vienu iš firmos
tikslų – kuo teisingiau nustatyti rinkos poreikius ir tuo pagrindu
objektyviau nusibrėžti savo veiklos zonos ribas. Gerai žinodami savo
galimybes ir reikalingumą , galime rinkos poreikius patenkinti efektyviau
už konkurentus.
V.2.Kainų politika ir kainos
Nustatydamos planuojamų teikti paslaugų kainas rengiamės laikytis
tokios koncepcijos: nedidelės veiklos sąnaudos – žema kaina.
Kainai įtakos turi įvairūs veiksniai: kaštai atliekant paslaugas,
analogiškų firmų – konkurenčių nustatytos kainos, paklausos dydis.
Atsižvelgdamos į minėtus veiksnius ir siekdamos tarpusavyje
suderinti ją sąlygojamą įtaką kainai , galiausiai nusprendėme kainos
apskaičiavime naudoti “kaštų ir priedo” metodą.
Šis metodas priimtinas dėl to, kad leidžia išvengti tiesioginių
nuostolių , t.y. kaina tikrai netampa mažesnė už kaštus. Priedo dydis
priklauso nuo įmonės norų, tačiau kaina negali būti didelė, nes per daug
brangių paslaugų niekas nenorės. Kaina apskaičiuojamas pagal formulę:
Savikaina + pelno norma
Taigi , nustatant galutinę kainą, prie savikainos pridedamas
pageidaujamas gauti pelnas , aišku atsižvelgiant į paklausos dydį bei
konkurentų kainas.
|Paslaugos |“AAKC” |Konkurencinės firmos |
|Pavadinimas |kaina | |
| | |1 |2 |3 |
|Buhalterinės apskaitos tvarkymas |25 |40 |30 |30 |
|(valanda) | | | | |
|Auditas (valanda) |35 |45 |40 |35 |
|Verslo konsultacijos (valanda) |25 |35 |30 |30 |
|Verslo planų rengimas (valanda) |20 |30 |25 |- |
|Įstatymų platinimas |10 |12 |12 |- |
1 – UAB“PAČIOLIS”.
2 – UAB“KPMG LIETUVA”.
3 – UAB“ŽEMAITIJOS AUDITAS”.
V.3.Realizavimo metodai ir kanalai
“AAKC’ savo paslaugas realizuos tik vietinėje rinkoje ir tik
Klaipėdos mieste bei aplinkiniuose rajonuose. Tokią nuostatą sąlygoja
veiklos specifika : mes negalime eefektyviai aptarnauti vartotojų , kuriuos
yra sunku pasiekti, todėl kontaktavimas pasidaro pernelyg komplikuotas, o
taip pat jie gali būti įregistruoti kitoje apskrityje, priklausyti kitai
teritorinei valstybinei mokesčių inspekcijai ir t.t. Be to dėl apsunkinto
susisiekimo atsiranda grėsmė , jog paslaugos kaina nepagrįstai padidės.
Firma pasirinko tiesioginį paslaugų pateikimo kanalą, t.y. be
tarpininkų : vartotojas pats kreipiasi dėl paslaugos ir tiesiogiai
kontaktuoja su konkrečiu specialistu.
V.4.Rėmimas ir reklama
Reklama – tai pamatas , ant kurios statomas visos prekės ar paslaugos
išskirtinės savybės : kokybė , kaina ir kita.
Be reklamos neapsieisime ir mes. Tačiau mūsų veiklos eigą
reglamentuoja “Tarptautinis profesionalių apskaitininkų ir auditorių etikos
kodeksas” , kuris neaplenkia ir reklamos klausimų. Jis reikalauja, kad
apskaitininkų ir auditorių paslaugų reklama būtų kukli, sąžininga ,
teisinga ir skoninga. Taigi mes , nenorėdamos nusižengti etikos kodeksui
bei saugodamos firmos prestižą , reklamuosimės tik buhalterinės apskaitos
leidiniuose .
Reklamos tikslams buvo sukurtas įmonės ženklas. Jis suteiks
vartotojams informaciją , kaip mus surasti ir kokiu laiku. Informacijos
platinimui taip pat paruoštas reklaminis bukletas
Per metus reklamai planuojama skirti 500 Lt.
V.5.Pardavimų prognozės
Dėl teikiamų paslaugų specifiškumo , mes negalime taikyti lanksčios
kainų politikos. Todėl pardavimus galime prognozuoti tik pagal pardavimų
apimtis.Pardavimų kiekis priklauso nuo darbo laiko išnaudojimo. Siekdamos
objektyvumo , prognozuojame savo veiklą labiausiai tikėtinu variantu :
40 valandų darbo savaitė ;
8 valandų ddarbo diena.
( Labiausiai tikėtinu variantu – nustatytas darbo laikas bus
išnaudojamas 80%.
|Eil. |Paslauga |Kiekis per|Kaina be PVM|Suma per |
|Nr. | |metus | |metus |
|1 |Apskaitos tvarkymas (valandos) |4896 |25 |122400 |
|2 |Auditas (valandos) |3264 |35 |114240 |
|3 |Verslo konsultacijos (valandos) |816 |25 |20400 |
|4 |Verslo planų rengimas (valandos)|1632 |20 |32640 |
|5 |Įstatymų platinimas (vnt.) |480 |10 |4800 |
|VISO |294480 |
Laikomės prielaidos , kad pirmaisiais veiklos metais pardavimai
nesikeis , o ateityje kasmet didės 5 %.
VI.GAMYBOS PLANAS
VI.1.Patalpos
Įmonės patalpos yra Taikos pr. 192 , antram aukšte. Šios 90 kv.m.
užimančios patalpos 1999 m. įsigytos iš UAB “Aglona” už 80 000 Lt. Patalpų
išdėstymo schema sekanti :
|1 |2 |5 |4 |1 – 15 kv.m |
|Direktoriau|Priimamasis|wc |Auditorių |2 – 15 kv.m |
|s | | |Kabinetas |3 – 25 kv.m |
|kabinetas | | | |4 – 20 kv.m |
| | | | |5 – 3 kv.m |
| | | | |6 – 12 kv.m |
| | | | | |
| |6 | | | |
|3 |Koridorius | | | |
| | |
|Apskaitininkų kabinetas| |
Patalpų remontui planuojame išleisti 5000 Lt. Remontą atliks UAB
“Klaipėdos statyba”.
VI.2.Įranga
Įrangą sudaro 5 komplektai kompiuterių, vienas iš jų – su papildomais
įrenginiais .
Kompiuterių tiekėjas – firma UAB“Relkonta”. Būtent ši ffirma pasirinkta
dėl to, kad :
• palyginus žemos prekių kainos ;
• taikomos nuolaidos perkant 5 ir daugiau vienetų ( žemiau
pateiktoje lentelėje tokios prekės pažymėtos “* ” );
• pateikiama įranga yra žinomų ir patikimų gamintojų;
• patogus transportavimas – firmos buveinė netoli nuo mūsų;
• pasirašytas susitarimas dėl garantinio ir pogarantinio aptarnavimo.
Duomenys 2 lentelėje
VI.3.Žaliavos
Žaliavas mūsų veikloje sudarys tik popierius. Jo tiekėjais pasirinkome
firmą “TARAPAKIS”, įsikūrusią Budelkiemio g . 27 – 2a ,Klaipėdoje. Toks
pasirinkimas motyvuotas tuo , kad ši firma gali tiekti ne tik paprastą
rašomąjį popierių , bet ir kopijavimo popierių bei popierių, skirtą fakso
aparatui. Veiklos pradžiai žaliavos įsigyjame dviem mėnesiams.
Duomenys 3 lentelėje.
VI.4.Baldai
Biuro baldus įsigijome iš UAB “Kegalstos” baldų salono , esančio
Taikos pr.62-128, Klaipėdoje.
Šis tiekėjas pasirinktas dėl plataus prekių asortimento , pristatymo
ir surinkimo sąlygų, prestižo ir “neišpūstų” kainų.
Duomenys 4 lentelėje.
VII.VALDYMO PERSONALAS IR DARBUOTOJAI
VII.1.Informacija apie vadovus
Bendrovės valdymo organai yra akcininkų susirinkimas , direktorių
valdyba ir administracija. Bendrovės direktorė ir vadovė Alma Nauliūtė,
gim. 1975m., baigusi Vilniaus universiteto ekonomikos fakultetą, išlaikiusi
auditoriaus egzaminus ir turinti 3 m. darbo stažą.
VII.2.Darbuotojai
Administratorė – Jurgita Mildažytė gim. 1977 m., gyvenanti
Klaipėdoje, baigusi Kauno aukštesniąją ekonomikos mokyklą, administravimo
specialybę, turinti 3 m. darbo stažą.
Auditoriai:
Irena Kanapickienė gim.1960 m. gyvenanti
Klaipėdoje, baigusi Vilniaus
universiteto ekonomikos fakultetą, darbo stažas – 14 m.
Loreta Puodžienė gim.1978 m. gyvenanti Klaipėdoje, baigusi Žemės Ūkio
akademiją, buhalterinės apskaitos specialybę, darbo stažas – 4 m.
Vyr. Buhalterė – Jūratė Venckienė gim. 1975 m., gyvenanti
Klaipėdoje, baigusi Žemės ūkio akademiją, buhalterinės apskaitos
specialybę, darbo stažas – 5 m.
Buhalterės:
Indrė Norkienė gim.1978 m. gyvenanti Klaipėdoje, baigusi Kauno
aukštesniąją ekonomikos mokyklą, buhalterinės apskaitos specialybę, darbo
stažas – 2 m.
Aura Vanagaitė gim. 1973 m., gyvenanti Klaipėdoje, baigusi Vilniaus
universiteto ekonomikos fakultetą, darbo stažas – 5 mm.
Marketingo specialistas – Vytenis Vaitiešius gim.1971 m., gyvenantis
Klaipėdoje, baigęs Kauno technologijos universiteto vadybos fakultetą,
darbo stažas – 6 m.
Konsultantas – Rytis Kazlauskas gim. 1971 m., baigęs Kauno
technologijos universiteto vadybos fakultetą, darbo stažas – 4 m.
VII.3.Darbo užmokestis
Mūsų įmonėje darbo užmokestis nustatomas taip:
Direktorei ir administratorei yra mokamas nustatyto dydžio
pareigybinis atlyginimas.
Auditoriams, buhalterėms ir marketingo specialistui darbo užmokestis
mokamas priklausomai nuo dirbtų valandų skaičiaus.
Konsultantas priimtas dirbti 0.5 etato ir jam darbo užmokestis
mokamas priklausomai nuo dirbtų valandų skaičiaus.
| |Pareigos |Darbuotojų|Atlyginimo|Metinis |Premijos Lt|
|Eil| |skaičius |fondas Lt|fondo | |
|. | | | |padidėjimas | |
|Nr.| | | |Lt | |
| | | | | | |
|1. |Direktorė |1 |2000 |200 |200 |
|2. |Administrator|1 |600 |50 |50 |
| |ė | | | | |
|3. |Auditoriai |2 |4000 |400 |400 |
|4. |Vyr.buhalterė|1 |1500 |150 |150 |
|4. |Buhalterės |2 |2000 |200 |200 |
|5. |Market. Spec.|1 |900 |100 |100 |
|6. |Konsultantas |1 |600 |50 |50 |
| |Iš viso |9 |11600 |1150 |1150 |
VII.4.Organizacinė struktūra
UAB “Apskaitos ir audito konsultacinis centras” valdymo schema:
VIII.RIZIKOS ĮVERTINIMAS
VIII.1.Rizika susijusi su išoriniais veiksniais
Teikiant audito, buhalterinės apskaitos ir konsultavimo paslaugas
susiduriame su šiais veiksniais:
• Projekto sėkmingas įgyvendinimas priklauso nuo klientų gausumo.
• Valstybės įstatymų, reglamentuojančių įmonių veiklą,
nestabilumas.
• Konkurentų stiprumas ir gausumas rinkoje.
• Darbo jėgos pabrangimas.
VIII.2.Firmos silpnosios vietos
Bene vienintele savo firmos silpnąja vieta galėtume nurodyti tai, kad
mūsų firma yra neseniai įkurta, todėl yra nežinoma rinkoje, ir mes manome,
kad klientų paieška užims tam tikrą laikotarpį.
VIII.3.Rizikos mažinimo bbūdai
Mūsų nuomone riziką padės sumažinti šie veiksniai:
• Klientų paiešką pagreitins tai, kad firmoje dirbs darbuotojai,
turintys nemažą darbo stažą, kurie pritrauks buvusius savo
klientus.
• Greičiau įsitvirtinti rinkoje padės reklama atitinkamuose
leidiniuose.
• Konkurencinėje kovoje mums padės išsilaikyti santykinai žemos
kainos.
IX.PALŪKANŲ MOKĖJIMO IR KREDITO GRĄŽINIMO GRAFIKAS
Kredito suma 30000 Lt
Palūkanų norma 12 procentų
Kredito grąžinimo terminas 4 metai
Kredito gavimo data 2001 m. gruodžio mėn
Kredito grąžinimo pradžia 2001 m. pabaiga
Kredito grąžinimo pabaiga 2005 m. pabaiga
|Metai |Kredito |Priskaičiuot|Grąžinama |Bendra mokama|
| |likutis |a |kredito suma |suma |
| | |palūkanų | | |
|2002 |30000 |3600 |7500 |11100 |
|2003 |22500 |2700 |7500 |10200 |
|2004 |15000 |1800 |7500 |9300 |
|2005 |7500 |900 |7500 |8400 |
———————–
Direktorė
Auditoriai-2
Administratorė
Konsultantas
Marketingo specialistas
Vyr. buhalterė
Buhalterės-2