pamokos planas – konspektas

Pamokos dalys Pamokos eiga Pastabos

I. Įvadinė dalis.

1.1.Voka- linės pratybos.

1.2. Temos skelbimas.

II. Dainelės mokymas.

III. Ritminės pratybos.

3.1. Aido pratimai.

3.2

Kūrybiniai pratimai

3.3. Kryžiažo –

dis.

IV. Solfedis.

V. Muzikos klausymas.

VI. Apibendrinimas.

VII. Pamokos užbaigimas -Laba diena mano vardas Aksana, šią pamoka aš būsiu jūsų muzikos mokytoja. Tai dabar ir pasisveikinkime, jūsų žodžiai bus tokie ,,Laba diena jums, jums,“

La -ba die -na jums vai -kai. La -ba die- na jums jums

– Padainuokime aiškiai tardami žodelius.

-Paklausykite manęs, o paskui visi kartu padainuosime:

Jau Ka – lė- dos pa-ke-ly ssvei-ki-na-me jus vi-si

– Paklausykite manęs, o po to visi kartu, dainuosime piano – tyliai.

– Na, o dabar visi kartu!

– Šaunuoliai, o dabar padainuosiu aš, o vėliau jūs. Paklausykite,

Se – nis šal – tis jau atė – jo, nes jau šven – tės

pra – si-dė-jo.

– O dabar visi kartu!

– Dabar, mokiniai, padainuosime forte – garsiai.

– O dabar crescendo – garsyn.

– Šaunuoliai!

– Ar ši melodija jums girdėta?

Jau Nau – ji jau Nau – ji do – va –– nų na – mai

pil – ni.

– Šią dainelę galima padainuoti garsiai.

– padainuokime visi kartu.

– O dabar padainuosime allegro –greitai.

– Puiku.

– Dabar padainuosime visą dainele, visi drauge.

– Ar pasiruošę dainuoti?

– Na, visi kartu.

– DDabar, dainuosime taip. ,, garsiai-tyliai-garsiai“

– Vaikai kokia šventė artėja?

– Taip jūs visiškai teisūs Kalėdos.

– Kalėdos- tai senovinė saulės grįžimo šventė. Tai Kristaus gimimo diena. Kalėdos prasideda gruodžio 25 dieną ir švenčiamos 3-4 dienas.

– Mokiniai, ką puošiame peršią šventę?

– Taip eglutę, kurią reikia puošti Kūčių vakarą ir laikoma per visą Kalėdų laikotarpį iki Trijų Karalių.

– Tai kaip, manote, apie ką bus dainelė?

– Dabar, visi paklausykite:

– Tai kaip manote kokia šios dainelės nuotaika? Ar ji jums patiko?

– Tai padainuosime visi kartu. Ir ….

– Kad dainelė gražiau skambėtų pabandysime jai pritarti

1 gr. rankutėm;

2 gr. kojelėm;

– Atsisėskite tiesiai. Pradedam.

– Šaunuoliai.

– Pabandysime paritmuoti, aš paplosiu, o jūs turėsite atkartoti:

– Šaunuoliai, o dabar aš duosiu pradžią, o jūs sukursite pabaigą.

– Na, o dabar llentoje matote žvaigždute, Tai didelė žvaigždutė bus Ta, o maža -TiTi, na ir pabandykime paploti:

ta ta

ta

titi

ta ta titi ta titi

ta

ta titi ta titi

ta

– Na, o dabar šį kryžiažodį pasolfedžiuosime:

Sol – didelė žvaigždė;

Mi – maža žvaigždė.

– Šaunuoliai! Lentoje jūs matote lentoje pakabinta plakatą su natelėmis mes ir pabandysime pasolfedžiuoti:

– Šiandien mes tikrai daug dainavome, taigi dabar metas pasiklausyti muzikos. Klausysimės The Kelly Kamily ,,Jingle Bells“.- pabandykite nupiešti, ta ką dabar jaučiate.

– Ar patiko ššis kūrinėlis? Kuo patiko?

– Tokie nuostabūs jūsų piešinėliai, o dabar aš juos visus pakabinsiu ant lentos ir visi galėsime grožėtis.

– Tai apie ką, mokiniai, šiandien kalbėjome?

Vi – so ge –ro mo – ki –niai, vi – so ge – ro jums jums.

Piano.

Forte.

Crescendo.

Fortissimo.

Allegro.

Mokiniai atsakinėja.

Mokiniai atsakinėja.

MUZIKA

1 klasė

TEMA: Kalėdos.

TIKSLAI:

 pažintiniai: mokyti naujos giesmės ,, Lietuvių liaudės daina“, ritmo, solfedžio mokymas, muzikos klausymas.

 psichomotoriniai: lavinti mokinių balsą, klausą, grupinį darbą.

 emociniai: skatinti pomėgį dainuoti.

METODAI: pasakojimas, aiškinimas, stebėjimas, dainos mokymas, ritmavimas, solfedžiavimas.

PRIEMONĖS: Veličkos ‚‘‘Muzika“ vadovėlis, plakatas, vaizdinės priemonės.