pamokos planas – konspektas
Pamokos dalys Pamokos eiga Pastabos
I. Įvadinė dalis.
1.1.Voka- linės pratybos.
1.2. Temos skelbimas.
II. Dainelės mokymas.
III. Ritminės pratybos.
3.1. Aido pratimai.
3.2
Kūrybiniai pratimai
3.3. Kryžiažo –
dis.
IV. Solfedis.
V. Muzikos klausymas.
VI. Apibendrinimas.
VII. Pamokos užbaigimas -Laba diena mano vardas Aksana, šią pamoka aš būsiu jūsų muzikos mokytoja. Tai dabar ir pasisveikinkime, jūsų žodžiai bus tokie ,,Laba diena jums, jums,“
La -ba die -na jums vai -kai. La -ba die- na jums jums
– Padainuokime aiškiai tardami žodelius.
-Paklausykite manęs, o paskui visi kartu padainuosime:
Jau Ka – lė- dos pa-ke-ly ssvei-ki-na-me jus vi-si
– Paklausykite manęs, o po to visi kartu, dainuosime piano – tyliai.
– Na, o dabar visi kartu!
– Šaunuoliai, o dabar padainuosiu aš, o vėliau jūs. Paklausykite,
Se – nis šal – tis jau atė – jo, nes jau šven – tės
pra – si-dė-jo.
– O dabar visi kartu!
– Dabar, mokiniai, padainuosime forte – garsiai.
– O dabar crescendo – garsyn.
– Šaunuoliai!
– Ar ši melodija jums girdėta?
Jau Nau – ji jau Nau – ji do – va –– nų na – mai
pil – ni.
– Šią dainelę galima padainuoti garsiai.
– padainuokime visi kartu.
– O dabar padainuosime allegro –greitai.
– Puiku.
– Dabar padainuosime visą dainele, visi drauge.
– Ar pasiruošę dainuoti?
– Na, visi kartu.
– DDabar, dainuosime taip. ,, garsiai-tyliai-garsiai“
– Vaikai kokia šventė artėja?
– Taip jūs visiškai teisūs Kalėdos.
– Kalėdos- tai senovinė saulės grįžimo šventė. Tai Kristaus gimimo diena. Kalėdos prasideda gruodžio 25 dieną ir švenčiamos 3-4 dienas.
– Mokiniai, ką puošiame peršią šventę?
– Taip eglutę, kurią reikia puošti Kūčių vakarą ir laikoma per visą Kalėdų laikotarpį iki Trijų Karalių.
– Tai kaip, manote, apie ką bus dainelė?
– Dabar, visi paklausykite:
– Tai kaip manote kokia šios dainelės nuotaika? Ar ji jums patiko?
– Tai padainuosime visi kartu. Ir ….
– Kad dainelė gražiau skambėtų pabandysime jai pritarti
1 gr. rankutėm;
2 gr. kojelėm;
– Atsisėskite tiesiai. Pradedam.
– Šaunuoliai.
– Pabandysime paritmuoti, aš paplosiu, o jūs turėsite atkartoti:
– Šaunuoliai, o dabar aš duosiu pradžią, o jūs sukursite pabaigą.
– Na, o dabar llentoje matote žvaigždute, Tai didelė žvaigždutė bus Ta, o maža -TiTi, na ir pabandykime paploti:
ta ta
ta
titi
ta ta titi ta titi
ta
ta titi ta titi
ta
– Na, o dabar šį kryžiažodį pasolfedžiuosime:
Sol – didelė žvaigždė;
Mi – maža žvaigždė.
– Šaunuoliai! Lentoje jūs matote lentoje pakabinta plakatą su natelėmis mes ir pabandysime pasolfedžiuoti:
– Šiandien mes tikrai daug dainavome, taigi dabar metas pasiklausyti muzikos. Klausysimės The Kelly Kamily ,,Jingle Bells“.- pabandykite nupiešti, ta ką dabar jaučiate.
– Ar patiko ššis kūrinėlis? Kuo patiko?
– Tokie nuostabūs jūsų piešinėliai, o dabar aš juos visus pakabinsiu ant lentos ir visi galėsime grožėtis.
– Tai apie ką, mokiniai, šiandien kalbėjome?
Vi – so ge –ro mo – ki –niai, vi – so ge – ro jums jums.
Piano.
Forte.
Crescendo.
Fortissimo.
Allegro.
Mokiniai atsakinėja.
Mokiniai atsakinėja.
MUZIKA
1 klasė
TEMA: Kalėdos.
TIKSLAI:
pažintiniai: mokyti naujos giesmės ,, Lietuvių liaudės daina“, ritmo, solfedžio mokymas, muzikos klausymas.
psichomotoriniai: lavinti mokinių balsą, klausą, grupinį darbą.
emociniai: skatinti pomėgį dainuoti.
METODAI: pasakojimas, aiškinimas, stebėjimas, dainos mokymas, ritmavimas, solfedžiavimas.
PRIEMONĖS: Veličkos ‚‘‘Muzika“ vadovėlis, plakatas, vaizdinės priemonės.