Rinkodara
Prekės ženklo įtaka pardavimams
Turinys Įvadas 31.Prekės ženklo sąvoka 42. Prekės ženklo ryšys su vartotoju 53. Ryšių rinkodara 93.1. Rinkodara kaip prekės ženklo santykių…
Butų kainos
MYKOLO ROMERIO UNIVERSITETAS TEISĖSAUGOS FAKULTETAS MUITINĖS VEIKLOS KATEDRA MTVbd4-01 grupės studento Andriaus Fugalio tiriamasis darbas BUTŲ RINKOS APŽVALGA Vilnius -2005-…
Paslaugų įmonės „Vlantana“ reklama
Turinys ĮVADAS 2 1. PASLAUGŲ MARKETINGO PROBLEMATIKA 3 1.1 PASLAUGOS SAMPRATA IR PASLAUGOS SAVYBĖS 4 1.2 PASLAUGŲ MARKETINGAS 6 2.…
Tyrimas
VILNIAUS UNIVERSITETASTARPTAUTINIO VERSLO MOKYKLA KURSINIS PROJEKTASTARPTAUTINIŲ RINKŲ APLINKOS TYRIMAS JAPONIJA Atliko:Jurga Banketienė Evelina Byčkova Sandra Bucevičienė Viktorija DziuniaTomas GeleževičiusGražina KrupovičGiedrė…
Prekės identifikavimas. Prekės identifikavimo strategijos. Įpakavimas
Turinys 1. Įvadas 12. Prekės identifikavimo samprata 13. Prekės ženklas 14. Prekės markė 35. Prekės vardas 56. Logotipas 67. Prekės…
UAB MATRIX
KAS TAI YRA – UAB MATRIX? Kuo skiriasi MATRIX UAB nuo kitų firmų, prekiaujančių kompiuterine įranga? Visų pirma jie didžiuojamės…
Rinkodaros spera
1. Marketingo prigimtis ir turinys Marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis…
Reklamos kampanijų organizavimo principai
Įvadas Reklama šiandien labai aktyviai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Be jos neįsivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų teikimo, bet ir…
Marketingo tyrimas
TURINYS 1. SANTRAUKA 22. ĮVADAS 42.1. PROBLEMOS IDENTIFIKAVIMAS 42.2. TYRIMO HIPOTEZĖS 42.3. TYRIMO TIKSLAI 43. PAGRINDINĖ DALIS 53.1. TYRIMO METODOLOGIJA…
UAB „SEPTYNIOS SFEROS“ MARKETINGO PLANAS
TURINYS Įvadas 2Santrauka 4Summary 5Marketingo reikšmė UAB „Septynios sferos“ veiklai 61.1 Paslaugų marketingo samprata ir reikšmė 61.2 UAB „Septynios sferos“…
Marektingo teikiama informacija
Įvadas Bet kokia įmonė veikia tam tikroje nuolat kintančioje aplinkoje. Norėdama sėkmingai dirbti, ji turi gaminti ir pateikti vartotojams tokias…
Marketingas. Konkuravimo strategijos
Konkuravimo strategijosTurinysĮvadas..............................31. Konkurencinės strategijos samprata..............................41.1. Konkurencijos metodai ir konkurencinės strategijos..................51.2. Strateginė elgsena ir konkurencinė orientacija......................61.3. Konkurencinės strategijos pagal užimamą rinkos…
Eksportas: TARPTAUTINIO VERSLO IR EKSPORTO SAMPRATA
1. TARPTAUTINIO VERSLO IR EKSPORTO SAMPRATAKiekviena šalis ir jos ūkio subjektai yra suinteresuoti, kad šalies ekonomika būtų kuo labiau išvystyta…
Tarptautinis rėmimo kompleksas
1. ĮVADAS Žmogus – vienintelė būtybė žemėje, kuri tenkindama savo komunikacinius ir informacinius poreikius yra taip tobulai išvysčiusi jų kūrimo,…
Etika reklamoje
ĮVADAS Šio darbo tema yra etika ir socialinė atsakomybė reklamoje. Nagrinėjamas klausimas yra aktualus šiuolaikinėje visuomenėje, taip pat ir reklama…