Rinkodara
KAINŲ STRATEGIJOS
Šiandien rinkodaros žinių reikia įvairiose verslo srityse dirbantiemsįmonių vadovams, nekreipiant dėmesio į tai ar ta įmonė teikia paslaugas, argamina ir…
Reklama ir jos ypatumai
Turinys:Turinys .............................. 21.Įvadas .............................. 32.Reklamos esmė 2.1 Reklamos praeitis ir šiolaikinės reklamos formavimas .. 4 2.2 Reklamos esmė ir vaidmuo…
Muzikos svarba bei įtaka vartotojui
Untitled Muzikos svarba televizijos ar interneto reklamoms tapo akivaizdi dar dvidešimtojo amžiaus pabaigoje. Muzikos ritmai bei melodijos nulemia tai, kaip mes…
Klasika vanilinių ledų analizė pagal marketingo komplekso elementus
TURINYS ĮVADAS 31. PREKĖS APIBŪDINIMAS 42. MARKETINGO KOMPLEKSO ANALIZĖ 52.1. Prekė 52.2. Kaina 52.3. Paskirstymas 52.4. Rėmimas 5IŠVADOS 7LITERATŪROS SĄRAŠAS…
Verslo plano rengimo principai
Untitled Pagrindiniai verslo plano rengimo principai Verslo plano paskirtis – išsamiau atskleisti verslo idėją, suplanuoti jos įgyvendinimo etapus ir tam…
NUOLAIDŲ TAIKYMO PASEKMĖS UAB MAXIMA LT VARTOTOJŲ ELGSENAI
Untitled TARPTAUTINĖ TEISĖS IR VERSLO AUKŠTOJI MOKYKLA VADYBOS IR TEISĖS FAKULTETAS VERSLO VADYBOS KATEDRA RINKODAROS STUDIJŲ PROGRAMA Nuolatinių studijų skyrius…
SOCIALINIŲ GRUPIŲ IR ĮTAKOS GRUPIŲ POVEIKIS VARTOTOJŲ ELGSENAI
Untitled TARPTAUTINĖ TEISĖS IR VERSLO AUKŠTOJI MOKYKLA VADYBOS IR TEISĖS FAKULTETAS VERSLO VADYBOS KATEDRA RINKODAROS STUDIJŲ PROGRAMA Nuolatinių studijų skyrius…
DRABUŽIŲ PARDUOTUVIŲ ĮVAIZDŽIO VERTINIMAS (VARTOTOJO SAVYBĖS)
VILNIAUS UNIVERSITETO TARPTAUTINIO VERSLO MOKYKLA Agnė Žilevičiūtė, Povilas Dirgėlas, Goda Turskytė 3BA- 2 grupės studentai, 3 kursas DRABUŽIŲ PARDUOTUVIŲ ĮVAIZDŽIO…
imones rinkodaros planas
TURINYS ĮVADAS 3Marketingo programos elementai 4Rinkodaros orientacija 4Mikroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei 5Makroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei 7UAB…
Komunikacinis marketingas
TURINYS ĮVADAS 31. SITUACIJOS ANALIZĖ IR TIKSLINĖS AUDITORIJOS IDENTIFIKAVIMAS 4 1.1. UAB „Lietuviškas midus“ bendrieji veiklos bruožai ir produkcijoscharakteristika 4…
AB „Panevėžio pienas“
TURINYS ĮVADAS..............................31. AB „PANEVĖŽIO PIENAS“CHARAKTERISTIKA....................42. AB „PANEVĖŽIO PIENAS“ APLINKOS.........................42.1. Įmonės teisinė aplinka..............................42.2. Konkurentai..............................52.3. Įmonės ekonominė aplinka..............................52.4. Įmonės gamtinė aplinka..............................63. ĮMONĖS…
Elizabeth Arden ir Salvador Dali kvepalu reklamos dizaino ir estetikos sprendimai
TurinysĮvadas 31. „Elizabeth Arden“ reklamos estetiką ir dizainą įtakojantys faktoriai 41.1. Elizabeth Arden vardo kilmė 41.2. Elizabeth Arden grožio industrija…
Rinkodaros individualus rasto darbas
TURINYS ĮVADAS..............................3UAB,,SODO NAMAS“ CARAKTERISTIKA..............4ĮMONĖS MIKRO APLIKOS POKYČIŲ ĮTAKA ĮMONĖS VEIKLAI.....6RINKOS SEGMENTAVIMAS..........................8PAKLAUSOS ĮTAKA PREKĖS KAINOS NUSTATYMUI..........14IŠVADOS..............................17LITERATŪRA..............................18 ĮVADAS Norint padaryti teisingą sprendima…
Ekologisku zemes ukio ir maisto produktu gamyba ir rinkodara
TURINYSĮVADAS 3PAGRINDINIŲ TYRIMO SĄVOKŲ APIBRĖŽIMAS 51. EKOLOGINIO ŪKININKAVIMO YPATUMAI 61.1. Ekologinio ūkininkavimo esmė 61.2. Ekologinio ūkio sertifikavimas 81.3. Ekologinio žemės…
ka as daryciau geriau nei konkurentas
Turinys Įvadas..............................3 1. Prekybos centrų charakteristikos.........................4 2. Personalas ir aptarnavimas............................5 3. Salės išplanavimas bei prekių išdėstymas...................6 4. Prekių asortimentas..............................7…