Verslo planas
Verslo idėja
Turinys
Įvadas 3
1. Siūlomo projekto esmė 4
1.1 Verslo idėja 4
1.2 Pagrindiniai tikslai ir uždaviniai 4
1.3 Paslaugos aprašymas 5
2. Firmos charakteristika 6
2.1 Verslo formos parinkimas 6
2.2 Vieta, kur įsikūrusi firma, aprašymas 6
3. Rinka 7
3.1 Rinkos tyrimas. Analitinė dalis 7
3.2 Rinkos planas 8
3.3 Konkurencinė analizė 8
3.4 SWOT analizė 9
4. Marketingo planas 11
4.1 Kainų politika ir kainos 11
4.2 Rėmimas 11
5. Gamybinės patalpos 12
5.1 UAB “Šiluma” ilgalaikis turtas 12
6. Valdymo personalas ir darbuotojai 13
6.1 Darbuotojams keliami reikalavimai 13
6.2Organizacinė struktūra 13
7. Finansinis planas 14
7.1Paslaugų sąnaudos 14
7.2 Prognozuojama pelno (nuostolio) ataskaita 14
7.3 Prognozuojamas balansas 15
8. Kompetencijos 16
9. Literatūra 17
ĮVADAS
Įmonė norėdama išlikti pilnaverčiais rinkos dalyviais, privalo žinoti rinkos taisykles ar prognozuoti savo veiklą. Dar bbesikurdama įmonė turi nustatyti savo egzistavimo tikslą ir planuoti veiksmus taip, kad jie neprieštarautų rinkos taisyklėms, būtų naudingi įmonei .
Kokia bebūtų originali ar patraukli verslo idėja, pirmiausia reikia įsitikinti ar ji reali, perspektyvi bei pelninga. Tai galima padaryti tik parengus išsamų verslo planą.
Verslo planas – tai dokumentas , kuriame pateikiama verslo sumanymo esmė, naujo verslo esamoji padėtis, numatoma įvairūs poreikiai bei laukiami rezultatai.
Yra skiriami šie svarbiausieji verslo plano rengimo tikslai:
∗Nustatyti įmonės veiklos orientyrą, kuris aiškiai aptartų, kaip ir kokiomis ppriemonėmis bus siekiama galutinio tikslo pelno
∗Įtikinti potencialius investuotojus ir kreditorius pinigų investavimo tikslingumu.
∗Parodyti potencialiems partneriams palankias verslo perspektyvos ir kt.
Pagrindinis darbo tikslas :
Pritaikant teorines bei praktines žinias, įgytas studijų metu, parengti verslo planą, detaliai išdėstyti būsimą veiklą bei laukiamus rezultatus, bbei pritraukti investuotojus.
Šiam tikslui pasiekti iškelti sekantys darbo uždaviniai:
∗Pritaikyti teorines žinias
∗Supažindinti skaitytoją su būsima verslo idėja bei išryškinti būsimo verslo privalumus
∗Sudominti kreditorių
Darbo metodai:
∗Literatūros šaltinių analizė
∗Teorinių žinių pritaikymas praktiškai
∗Dėstytojo konsultacijos
Darbo svarba:
Verslo planorengimas yra labai svarbus procesas, nes padeda suprasti kokia rizika bei sunkumai laukia. Taip pat jis atskleidžia silpnąsias bei stipriausias šio verslo puses. Taipogi:
∗Padeda įvertinti įmonės, projekto galimybes
∗Padeda numatyti įmonės tikslus ir biudžetą
∗Padeda numatyti būsimąsias savo veiklos klaidas bei trukumus, kuriuos geriau pastebėti rašant negu patirti praktiškai.
1. SIŪLOMO PROJEKTO ESMĖ
1.1 Verslo idėja
Idėja kurti UAB “Šiluma” kilo, nes dauguma žmonių stengiasi statytis nuosavus namus ir nori kad jie būtų komfortiški ir jaukus. Viena iš sudedamųjų dalių tam pasiekti yra įdiegta tobula šildymo sistema, todėl UAB “Šiluma” iir versis tokios sistemos įdiegimu t.y. elektrinių grindų šildymo sistemos montavimu. Labai greitai tapsime Europos Sąjungos nariais, todėl turėtu padaugėti statybų, daugiau gyventojų pradės statytis nuosavus namus, o ypač tai turėtu pasijausti didžiuosiuose Lietuvos miestuose, kadangi Klaipėda trečias pagal dydį miestas, jame irgi turi padaugėti statybų.
Nors žinoma, kad mano UAB ne bus pirmoji įmonė kuri teiks tokio pobūdžio paslaugas Klaipėdoje, nes be mano įmonės dar yra keltas konkurentų kurie teikia tokias pat paslaugas. Aš manau, kad UAB “Šiluma” sugebės kkonkuruoti ir išsikovoti tam tikrą rinkos dalį iš konkurentų, nes įmonėje dirbs darbuotojai turintis didelę darbo patirtį šioje srityje, aukštos kvalifikacijos, gerai, greitaiir kokybiškai atliks patikėtus darbus bei visi vadovai bus su aukštuoju įsilavinimu.
1.2 Pagrindiniai tikslai ir uždaviniai
UAB “Šiluma” siekdama tikslo gauti pelną, vykdys šią ūkinę – komercinę veiklą: elektrinių grindų šildymo sistemos montavimą, krovinių vežimą keliais, krovinių tvarkymą, laikymą ir sandėliavimą.
UAB “Šiluma” strateginiai tikslai yra:
pelno siekimas;
įsitvirtinimas rinkoje;
paslaugų plėtimas.
Norint pasiekti užsibrėžtus tikslus reikės įgyvendinti šiuos uždavinius:
maksimalus vartotojų poreikių tenkinimas;
konkurentų analizė;
rinkos analizė;
naujų nišų ieškojimas;
asortimento plėtimas
finansavimo šaltiniųpritraukimas, tam kad būtų galimybė įsigyti naują gamybos technologiją ir taip geriau pasiruošti Lietuvos įstojimui su ES;
plėtoti ryšius su užsienio statybos įmonėmis;
planuoti finansinę veiklą;
tobulinti teikiamos paslaugos kokybę;
išplėsti savo veiklos bazę.
UAB “Šiluma” ilgalaikis tikslas yra užimti rinkos dalį bent 60%. Šis tikslas bus pasiektas per marketingo programos elementarus: kainą, pateikimą, rėmimą ir paslaugą., tai pat per mikro ir makroaplinkos analizę, konkurencinio pranašumo ir išskirtinės kompetencijos didinimą, grėsmių mažinimą, bei pranašumų pasinaudojimą, glaudesnį bendradarbiavimą su klientais, taip pat įvaizdžio ir gero vardo didinimą, paslaugos asortimentą plėtimą.
Paslauga – didinti komfortabilumą, plečiant UAB paslaugų paketą;
Kaina – jos pokyčiai atsižvelgiant į konkurentus, infliacijos tempus, ekonominę šalies padėtį;
Rėmimas – didinti reklamos išlaidas, suteikti didesnes nuolaidas klientams;
Pateikimas – kokybiškai ir llaiku atlikti visus darbus.
1.3 Paslaugos aprašymas
Šildomos grindys neabejotinai yra komfortiškiausias šilumos šaltinis. Šildant tradiciniu būdu radiatoriai paprastai įrengiami po langais. Nuo jų šiluma sklinda aukštyn, šiltas oro srautas kyla iki lubų ir jau atvėsęs nusileidžia žemyn prie kojų. Esant elektrinei grindų šildymo sistemai šiluma sklinda aukštyn nuo viso grindų paviršiaus. Tad šilčiausia yra ten, kur labiausiai reikia – prie grindų, vėsiausia- palubėje.
Šilumai sklindant nuo grindų aukštyn, vidutinė patalpos temperatūra galime sumažinti nuo 22° C iki 19° C ir jausime tą patį komfortą. Tai reiškia, kad ir energijos sunaudojama apie 15% mažiau. Be to, šiluma, kildama nuo viso grindų ploto, sukuria tik labai lengvą oro judėjimą – nekelia dulkių. Tai gali būti svarbu alergiškiems žmonėms.
Patikima elektrinė grindų šildymo sistema, nepriklausomai nuo to, ar šildomi plotai yra dideli, ar maži, privatūs ar visuomeniniai, visur užtikrins malonią šilumą. Paprasta konstrukcija teikia galimybę ją lanksčiai projektuoti ir ekonomiškai naudoti. Šildomos grindys puikiai dera ir kelių kvadratinių metrų vonios patalpoje, ir pramonės įmonės gamybos cechuose.
Šildymas grindimis labai skiriasi nuo tradicinių sistemų, nes šildymo kabeliai sumontuoti grindyse – t.y. sistemanematoma. Nereikia nepatrauklių prie sienų pakabintų radiatorių. Atsiveria naujos interjero galimybės – galima racionaliau ir estetiškai išnaudoti erdvę, laisviau išdėstyti baldus.
Svarbu ir tai, kad šildymo kabelių ssistema gali būti įrengta bet kokio tipo grindyse – ir naujai statomose, ir atnaujinamose. Elektrinis grindų šildymas puikiai derą su įvairiomis grindų dangomis – plytelėmis, kilimine danga, marmuru, parketu, medinėmis grindimis, laminato grindimis.
2. FIRMOS CHARAKTERISTIKA
2.1 Verslo formos parinkimas
Oficialus pavadinimas UAB “Šiluma”
Juridinis statusas Uždaroji akcinė bendrovė
Įmonės adresas Šilutės pl. 23, Klaipėda
Telefonas +37061616100
El. paštas info@siluma.lt
Gen. direktorius Zigmantas Joniuškis
Uždaroji akcinė bendrovė “Šiluma” yra įmonė, kurios įstatinis kapitalas sudarytas iš akcininkų įnašų ir padalintas į akcijas. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymu, kitais Lietuvos Respublikos įstatymais bei Lietuvos Respublikos nutarimais ir steigėjų pasirašytos bendrovės steigimo sutarties pagrindu, bendrovė įsteigta uždaru būdu ir neribotam laikui.
Bendrovė yra juridinis asmuo, turintis savo antspaudą, komercinį – ūkinį, finansinį bei organizacinį savarankiškumą.
Bendrovė yra ribotos turtinės atsakomybės. Pagal savo prievoles ji atsako tik savo turtu. Akcininkai pagal bendroves prievoles atsako tik ta suma, kurią privalo įmokėti už akcijas.
Bendraskapitalas susideda iš nuosavo kapitalo. Nuosavas kapitalas formuojamas iš akcininkų įnašų ir pelno.
Bendrovės įstatinis kapitalas lygus 60.000 litų. Jis padalintas į 100 vardinių paprastųjų akcijų, kurių nominalioji vertė 600 litų.
2.2 Vieta, kur įsikūrusi firma, aprašymas
Įmonės veiklos vieta yra labai svarbi jos veiklos rezultatams, todėl būtų tikslinga įmone įkurti pačiame miesto centre. Tačiau įmonei reikalingos gana didelės patalpos, ne tik administracijai, bet ir žaliavoms
sandėliuoti. Šiuo atveju idealiausia vieta būtų Šilutės plentas 23 (Prekybinė bazė). Pradžioje patalpos bus nuomojamos, o vėliau UAB “Šiluma” nusipirks sau patalpas.
3. RINKA
3. 1 Rinkos tyrimas. Analitinė dalis
Norėdamas įkurti UAB “Šiluma”aš atlikau rinkos tyrimą kuriuo metu išsiaiškinau, šios paslaugos būtinumą. Šiuo metu Lietuvoje žmonių pragyvenimo lygis, kaip ir ekonomikos lygis nėra aukštas, tačiau Lietuvai įstojant į ES ekonomika bei žmonių pragyvenimo lygis turėtų kilti, todėl jie daugiau pradės statytis namus, daugiau dėmesio skirs savo būsto šilumai, kurie statysis namą sstengsis kad namas butų šiltas, jaukus ir ekonomiškas. Ir sužinoję, kad yra toks puikus dalykas kaip šildomos grindys jas stengsis ir savo namuose pritaikyti. UAB “Šiluma” klientams teiks tokią produkciją kuri bus netik aukštos kokybės, bet ir patrauklios kainos ir ji atitiks klientų gaunamas pajamas. Jos palanki geografinė padėtis padės geroms konkuravimo galimybėms.
Siekdamos suderinti ekonominius įmonės interesus su visai visuomenei rūpimais dalykais, UAB “Šiluma” ypač didelį dėmesį skirs teisiniams aplinkosaugos reikalavimams (pavojingų medžiagų naudojimui). UAB “Šiluma” misija “Laiku ir kokybiškai ssuteikti klientams tik aukščiausios kokybės ir patikimumo paslaugos garantą”. Aiškiai galime įžvelgti, kad įmonei labai svarbu, kad klientams būtu suteikta maksimali produkto kokybė.
UAB “Šiluma” teikiama paslauga patenkins labai didelį būrį klientų, jiems priklausys juridiniai ir fiziniai asmenys. Svarbiausia pateikti pakankamai ddidelį paslaugos asortimentą, kurie patenkintų bet kurio vartotojo skonį ir norus.
UAB “Šiluma” galės daryti ryškų poveikį konkurentams keisdama savo produkcijos kainas ir plėsdama paslaugų asortimentą.Kadangi jos pagrindinis konkurentas bus UAB“Norta” ir jos bus lygiaverčios savo produkcija ir kainų politika, todėl tarp jų nuolatos turėtų vykti konkurencinė kova, pagrįsta kainų karu, kuri ypač paaštrės kai viena kuri nors sieks padidinti rinkos dalį kitos sąskaita..
3. 2 Rinkodaros planas
Bet kokia įmonė veikia tam tikroje nuolat kintančioje aplinkoje. Norėdami sėkmingai dirbti, ji turi nuolat stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius ir į juos reaguoti, prie jų prisitaikyti.
UAB “Šiluma” veiklai didelį poveikį darys tokie makroekonominiai veiksniai kaip bendra šalies ekonominė būklė, jos išsivystymo lygis. Nuo jų daugiau ar mažiau priklausys gyventojųperkamoji galia, jų elgesys rinkoje, prekių ppaklausa ir jų pardavimas. O tai ypač išryškėja įmonės veikloje: esant mažoms pirkėjų pajamoms, mažėjant BVP apimčiai, kylant prekių lygiui. Ekonominė aplinka turi didelę įtaką įmonei. Įmonės pardavimo ir užsakymo apimtys čia didėja, čia mažėja. Todėl įmonė nuolat šią aplinką seks, kad galėtų prisitaikyti prie jos kitimų ir išlaikyti bei vystyti verslą.
Mokslo ir technikos įtaka prekių kainoms pasireiškia tuo, kad panaudojus naują technologiją prekės savikaina greitai mažėja ir kaina krinta. UAB “Šiluma” tai yra labai aktualu, nes ji paslaugos teikime nnaudos naujausią technologiją darbams atlikti, tai padės mažinti jų savikainą, kainą ir taip įsitvirtinti rinkoje. Todėl UAB “Šiluma” galės pigiau pateikti vartotojams savo paslaugą, įgyti vartotojų pasitikėjimą, didesnį konkurencinį pranašumą, efektyviau taikyti kainodarą.
3.3 Konkurencinė analizė
Įmonė savo pasirinktoje rinkoje labai retai būna vienintelė. Paprastai tų pačių pirkėjų poreikiais rūpinasi bei siekia juos patenkinti ir kitos įmonės. Todėl tarp įmonių (gamintojų, prekybininkų, paslaugų tiekėjų) dėl pirkėjo vyksta nuolatinės varžybos, konkurencija.
Konkurentai – tai rinkos dalyviai, siūlantys potencialiems pirkėjams tuos pačius ar panašius poreikius tenkinančias prekes.
Konkurencija rinkoje yra ekonominės kovos laukas, kur vienos organizacijos strateginis ėjimas sukelia varžovų atsakomąjį veiksmą. Konkurentai kaip ginklus vieni prieš kitus naudoja kainas, kokybę, išskirtines galimybes, paslaugas,nuolaidas, garantijas, reklamą, geresnį didmeninės prekybos tinklą, labiau patyrusius mažmeninės prekybos agentus ir naujoves.
Konkurencija yra lemiamas rinkos ekonominis veiksnys. Todėl išlikti siekiančios organizacijos konkurencijai skiria daug dėmesio.
Nagrinėjant konkurentus, būtina analizuoti ne tik savo, bet ir jų tikslus, įvertinant konkurentų strategiją, jų stipriąsias ir silpnąsias savybes bei, kuo remiantis imtis veiksmų, veiksmingų priemonių konkurento padėčiai susilpninti.
3.4 SWOT analizė
Ištyrus silpnąsias ir stipriąsias organizacijos vietas, vadovai aiškiai gali pamatyti sritis, kurioms nedelsiant reikia pagalbos, kurios gali palaukti ar kurias galima išnaudoti kitu veiklos sričių efektyvumo didinimui.
SW OT |
Pranašumai S |
Trūkumai W |
|
Galimybes O |
color=“#FFFFFF“ width=“43%“ colspan=“2″>
SO strategija
Firmos stipriuoju savybių panaudojimas galimybėms realizuoti
WO strategija
Silpnųjų pusiu neutralizavimas pasinaudojant galimybėmis
Grėsmes
T
ST strategija
Vidiniu pranašumu panaudojimas išorinėms grėsmėms išvengti.
WT strategija
Silpnųjų firmos savybių stiprinimas
VIDUJE
Pranašumai
Trūkumai
Charakteringi sugebėjimai
Geros konkuravimo galimybes
Kainų pranašumas
Vykęs vadovavimas
Nėra aiškios marketingo krypties
Praleistos kai kurios svarbios galimybes
IŠORĖJE
Galimybės
Grėsmės
Papildomu pirkėju grupių “verbavimas”
Platesnis asortimentas, kad patenkinti didesnius pirkėju poreikius
Vertikali integracija (su tiekėjais ir klientais)
Didėjanti derybų galia su vartotojais ir tiekėjais
Sulėtėjusi rinkos plėtotė
Nepalankūs demografiniai pokyčiai
UAB “Šiluma” turi daugiau pranašumų ir galimybių negu trūkumų ir grėsmių. Vienas iš didžiausių trūkumų – nebuvimas aiškios marketingo strateginės krypties, šį trūkumą būtina panaikinti nustatant aiškią marketingo strategiją, pasinaudojant pranašumais ir galimybėmis. Strategija turi būti orientuota į geras konkuravimo galimybes, kainų pranašumus, platesnį asortimentą, gerą poziciją tarp konkurentų. Sulytėjusią rinkos plėtotę galėtų paaktyvinti papildomų pirkėjų grupių “verbavimas”.
SWOT analizė strategijos planuotojams yra naudinga, nes:
ji aprūpina vadovus logine struktūra jų organizacijos egzistavimui ir pozicijos įvertinimui;
įvertinus, vadovas gali sutapatinti alternatyvių strategijų tendenciją;
ji gali informuoti periodiškai vadovą, kokiuose išorės ir vidaus plotuosereikia didinti ar mažinti organizacijos veiklos svarbumą.
SWOT analize padeda vadovams sutapatinti, kokia organizacijos veikla gali būti pasiekta per tam tikrą laiką..
UAB “Šiluma” galės daryti ryškų poveikį konkurentams keisdama savo paslaugos kainas ir plėsdama asortimentą. Kadangi jos pagrindinis konkurentas yra UAB “Norta” ir jos bus lygiaverčius savo produkcija ir kainų politika, todėl tarp jų nuolatos vyks konkurencinė kova, pagrįsta kainų karu, kuri ypač paaštrės kai viena kuri nors siekia padidinti rinkos dalį kitos sąskaita..
4. MARKETINGO PLANAS
4.1 Kainų politika ir kainos
Nustatant prekės ir paslaugų kainą, būtina atsižvelgti į daugelį faktorių: savikainą, konkurentų kainas, būsimą paslaugų paklausą, kaštus. Kadangi pradžioje neturėsime didelių prranašumų prieš konkurentus, todėl kainos nebus didesnės, tačiau ir ne aukštesnės.
4.2 Rėmimas
Esant konkurencijai, UAB “Šiluma” numato naudoti keletą reklamos rūšių, kad informuotų savo būsimus vartotojus apie vykdomą veiklą. Bus taikomi tokie reklamos būdai:
Skelbimas rajoniniame laikraštyje “VAKARŲ EKSPRESAS” , “KLAIPĖDA”;
Skelbimai statybinių medžiagų parduotuvėse;
Skelbimai internete;
Tačiau efektyviausia reklama turėtų būti – giminaičių, draugų, pažystamų rekomendacijos. Mes stengsimės kuo labiau pritraukti klientus, suteikti jiems malonią aplinka, lanksčią nuolaidų sistemą.
Kadangi pagrindiniaimūsų klientai bus tie, kurie statysis, remontuosis namus, tai didžiausias dėmesys reklamai bus skiriamas Statybinių medžiagų parduotuvėse. Nes didžiausia tikimybė kad ja ten pamatys. Taip pat šiais laikais plačiai yra naudojamasi interneto paslaugomis, todėl galima užsisakyti reklamą populiariose svetainėse, geriausia tokiose, kurių pagrindinė tema – STATYBA.
Prognozuojamos reklamos išlaidos
Reklamos pobūdis |
Per mėnesi (Lt) |
Per I ketvirti (Lt) |
Per 2004 metus (Lt) |
Spaudoje |
|||
Skelbimai internete |
|||
Iš Viso : |
90 |
270 |
1080 |
5. GAMYBINĖS PATALPOS
Įmonė bus įsikūrusi Šilutės plente 23 esančiame pastate . Patalpos yra sandėlio tipo todėl jų nereikės pertvarkyti . Bus iškabintos iškabintos nuorodos rodančios kelią iki sandėlio.
Gamybinių patalpų sudėtis :
Patalpos |
|
Nuomos kaina per mėn. Lt. |
Nuomos kaina per metus Lt. |
Nuomos kaina per 2004 m. |
Nuomos kaina per 2005 m. |
Sandėlis |
|||||
Pagalbinės patalpos |
|||||
Biuras |
|||||
Tualetas |
|||||
Iš viso |
5.1 UAB „Šiluma “ ilgalaikis turtas
der=“1″>
Eil Nr.
Turtas
Kiekis (vnt.)
Vnt. Kaina Lt.
Viso Lt.
Nusidėvėjimas per metus Lt.
Kasos aparatas
Kompiuteris
Kompiuterio priedai
Telefonas – faksas
Spausdintuvas
Stalas
Kėdė
Įrankiai
Iš viso
6. VALDYMO PERSONALAS IR DARBUOTOJAI
6.1 Darbuotojams keliami reikalavimai
UAB “Šiluma” darbuotojams keliami tokie reikalavimai:
Direktorius – aukštasis išsilavinimas, anglų ir/arba rusų kalbos mokėjimas, darbo patirtis šioje srityje, komunikabilummas, lojalumas.
Vadybininkai – aukštasis išsilavinimas, anglų ir/arba rusų kalbos mokėjimas, darbo patirtis šioje srityje, komunikabilumas, atsakingumas, sąžiningumas, lojalumas.
Buhalteriai – aukštasis išsilavinimas, sąžiningumas, profesinė kompetencija, konfidencialumas.
Darbuotojai – aukštasis išsilavinimas, darbo patirtis, aktyvumas, darbštumas, organizuotumas.
UAB “Šiluma” personalo darbo užmokesčiai pateikiami lentelėje:
Eil. Nr. |
Personalas |
Atlyginimas per mėnesį (Lt) |
Atlyginimas per metus (Lt) |
1. |
Direktorius |
1 500 |
18 000 |
2. |
2 Vadybininkai |
1 000 • 2 = 2 000 |
24 000 |
3. |
2 Buhalteriai |
8 00 • 2 = 1 600 |
19 200 |
4. |
15 Darbuotojai |
500 • 15 = 7 500 |
90 000 |
Iš viso: |
12 600 |
151 200 |
6.2 Organizacinė struktūra
2 VADYBININKAI FINANSININKAS
BUHALTERIS
DARBUOTOJAI
7. FINANSINIS PLANAS
7.1 Paslaugų sąnaudos (Lt.):
=“95%“ border=“1″>Paslaugos
2004 m.
2005 m.
2006 m.
Visų darbuotojų darbo užmokestis
151 200
154 980
158 855
Soc. draudimas ( 34% )
51 408
52 693
54 010
Automobilių eksploatacinės sąnaudos
Nuoma
24 000
24 000
24 000
Kelių ir žemės mokestis
Turto draudimas
1 200
1 200
1 200
Administracinės sąnaudos
1 320
1 500
1 500
Ryšių sąnaudos
/td>
1 000
1 400
1 900
Reklama
1 080
1 340
1 600
Iš viso :
232 474
238 379
244 365
7.2 Prognozuojama pelno (nuostolio) ataskaita (Lt.):
Straipsniai |
2004 m. |
2005 m. |
2006 m. |
Pajamos iš realizacijos |
500 000 |
512 500 |
525 313 |
Paslaugų savikaina |
203 874 |
208 970 |
214 194 |
Bendrasis pelnas |
296 126 |
303 529 |
311 117 |
Veiklos sąnaudos |
28 600 |
29 315 |
30 047 |
Veiklos pelnas |
267 526 |
274 214 |
281 069 |
Pelnas prieš apmokestinimą (15%) |
40 129 |
41 132 |
42 160 |
Grynasis pelnas |
227 397 |
233 081 |
238 908 |
7. 3 Prognozuojamas balansas (Lt.):
Turtas |
Suma (Lt) |
Trumpalaikis turtas |
|
Pinigai |
100 208 |
Atsargos |
100 000 |
Pirkėjų įsiskolinimai |
50 000 |
Ilgalaikis turtas |
|
Įranga |
22 000 |
Transporto priemonės |
28 000 |
Materialusis turtas |
8 400 |
Iš viso : |
308 608 |
Savininkų nuosavybės ir įsipareigojimai |
|
Įstatinis kapitalas |
60 000 |
Prekybos skolos |
10 000 |
Soc. Draudimas |
51 408 |
Darbuotojų darbo užmokestis |
151 200 |
Mokesčiai |
7 000 |
Nuoma |
24 000 |
Kitos mokėtinos sumos |
5 000 |
Iš viso : |
308 608 |
8. KOMPETENCIJOS
1. Gebėti vadovautis LR įstatymais ir poistatiminiais teisės aktais .
2. Gebėti įkurti įmonę ir plėtoti jos veiklą .
3. Gebėti suprasti įminę kaip sistemą ir veikti jos struktūroje .
4. Gebėti organizuoti darbuotojų paiešką , atranką ir samdą .
5. Gebėti analizuoti ekonominę informaciją ir pritaikyti ją praktinėje veikloje .
9.LITERATŪRA
1. Kalčinskas GG. Buhalterinės apskaitos pagrindai. Vilnius, – 2002
2. Damašienė V. Valdymo pagrindai. Kaunas, – 2002
3. Neverauskas B. ir Rostenis J. Vadybos pagrindai. Kaunas, – 2001
4. Vaitiekus A. Vadyba I dalis. Klaipėda, – 1997
5. LaikraštisSTATOME NAMĄ (statybinės medžiagos ir technologijos). Verslo Žinios Nr. 10 – 2003
DIREKTORIUS
2 VADYBININKAI
FINANSININKAS
BUHALTERIS
DARBUOTOJAI