Konkurenų analizė
KONKURENTŲ ANALIZĖ
Turinys
Įvadas 3
Įmonių pristatymas 4
Tyrimų analizė 7
Tiesioginė konkurentų analizė 9
Anketos duomenų analizė (procentais) 15
Žodinė apklausa 19
Išvados 20
Literatūros sąrašas 21
Priedai 22
Įvadas
Šiandieninėje verslo literatūroje vis daugiau kalbama apie paslaugų marketingą, kadangi paslaugų sfera yra viena perspektyviausių, sparčiai besiplėtojančių ūkio sferų. Tokią tendenciją nulėmė daugelis priežasčių. Paslauga yra specifinė prekė, nors ir turi daugelį paprastos prekės požymių. Ji nėra pirmo būtinumo prekė – poreikių tenkinimo piramidėje yra aukštesniame lygmenyje nei maistas, būstas ar drabužiai. Tačiau paslaugų poreikis vis didėja, nes
auga vartotojų poreikis
didėja gyvenimo intensyvumas,
auga visuomenės išsivystymo lygis.
Paklausa paslaugoms didėja. O jeigu yra ppaklausa, atsiranda ir pasiūla bei konkurencija tarp paslaugų teikėjų. Didžiausias ginklas konkurencinėje kovoje yra marketingo priemonių išmanymas.
Savo tyrimo objektu mes pasirinkome fotostudijų salonus, kurie užsiima fotopaslaugų pateikimu ir foto prekių perpardavimu. Šias paslaugų įmones mes pasirinkome dėl to, kad pačios dažnai lankomės, daromės nuotraukas, fotografuojamės, be to buvo įdomu iš arčiau pažinti šią meno sritį.
Tyrimo objektas: fotostudijų veikla:
Fujima
Fotosalonas
Agfa “Epitoma”
Tyrimo tikslas – remiantis paslaugų ir prekių marketingo elementais, išanalizuoti konkurentus ir nustatyti privalumus ir trūkumus.
Tyrimo uždaviniai:
Apibrėžti konkurentus.
Išnagrinėti fotostudijų teikiamas paslaugas iir parduodams prekes remiantis paslaugų marketingo elementais.
Pateikti jų istoriją.
Pateikti išvadas.
Tyrimo reikšmė – fotostudijų naudingumas visuomenei..
:
Įmonių pristatymas
Fujima
Įmonė “Fujima” įsikūrė 1999 birželio 12 dieną Panevėžyje adresu Dariaus ir Girėno g. 2.
Šis fotosalonas buvo pirmasis “Fujimos” filialas Panevėžyje. Po jos įsikūrimo fotostudijų ttinklas išsiplėtė ir Aukštaitijos apskrityje: Radviliškyje, Rokiškyje, Pasvalyje, Biržuose, Kupiškyje. Filialai nėra vienodo dydžio, kai kurie yra tik priėmimo punktai, tačiau Biržuose fotosalono dydis nesiskiria nuo Panevėžio “Fujimos”.
Jų įsikūrimo tikslas buvo pilnai patenkinti vartotojų poreikius (naujos technologijos įdiegimas, naujas požiūris į meninę fotografiją, žaismingos vaikų fotonuotraukos).
Susibūrus nemažai fotografų grupei, kuriems fotografija ne tik darbas bet ir menas, buvo nuspręsta įkurti fotosaloną. Čia jie gali realizuoti save, perteikti savo profesionalius įgūdžius, per foto meną. Naujų technologijų dėka, jie sugebėjo sukurti stiprų branduolį konkurentų atžvilgiu. Tai davė didelį peną ne tik vartotojams, bet ir patiems įmonės darbuotojams ( profesionalumas, skatinimas tobulėti, ieškoti naujų perspektyvų).
Įmonės darbuotojai yra kvalifikuoti foto srityje. Pasak direktoriaus didžiausias privalumas – tai ne tik teorinių žinių mokėjimas, bet iir praktinių įgūdžių pritaikymas foto pasaulyje. Pats įmonės direktorius šioje srityje dirba nuo 1982 metų. Praeityje turėjęs savo įmonę, kurioje užsiimdavo nuotraukų gamyba ir fotografavimu. Bėgant laikui ir didėjant vartotojų poreikiams palaipsniui, susikaupus investicijoms, buvo nuspręsta įsteigti naują filialą.
Fotosalonas
Individuali įmonė “Fotosalonas” įsikūrė 1978 metais Panevėžyje adresu Statybiniku g. 19.
Tai viena iš pirmųjų fotostudijų Panevėžyje.
Kadaise ji buvo prestižinė fotostudija, kuri nuskynė ne vieną laurą fotografų konkursuose. Šios fotostudijos patalpos užėmė beveik 100 m2. Čia buvo net kelios fotostudijos ir fotolaboratorijos. Jose ddirbo didelis būrys fotografų. Šioje fotostudijoje daugelis fotografų ateidavo atlikti praktiką – tai buvo vieta, kur jie galėjo įgyti praktinių žinių prie profesionalių fotografų.. Įgyję patirties jie savo žinias ir gebėjimus sutelkė į savo fotostudijų kūrimą, kurios ir iki šių dienų sėkmingai atstovauja vartotojų poreikius.
Laikui bėgant, keičiantis ekonominei situacijai ir didėjant vartotojų poreikiams , bei atsiradus didesnei konkurencijai, šios įmonės reitingai krito. Atsirado naujos perspektyvios fotostudijos kaip “Fujima”, “Agfa”, kurios savo nauja technologija, paslaugų įvairumu pritraukia daugiau klientų į savo pusę.Sumažėjo fotografų skaičius, patalpų apimtis, liko pasenusi technologija. Ši įmonė neturėdama investicijų negali plėsti savo veiklos, nes naujų technologijų įdiegimas reikalauja didelių investicijų. Tad noras išlikti fotostudijų rinkoje, fotostudija buvo priversta pakeisti įmonės statusą, ji tapo individualia įmone “Fotosalonas” .
“Epitoma”
Individuali įmonė “Epitoma” įsikūrė 1993 metais. Pasak direktoriaus, kaip ir daugelis fotografų, kurie dirbo grupėse bendroje įmonėje, jis norėjo tapti nepriklausomu. Baigęs mokslus ir turėdamas ne mažą bagažą praktinių žinių, kartu su kolegomis įkūrė bendrą įmonę.
Pradžioje patalpos buvo nuomojamos, tačiau šiandien jos jau yra fotografų nuosavybė.
Buvo nusipirkta kiek galima naujesnė technologija, kuri esant galimybei nuolat atnaujinama, stengiamasi neapvilti savo klientų.
Ši įmonė yra “Agfos “atstovas Panevėžyje. Greitai tikimasi įkurti didesnį fotostudiją. Tai gan nauja ir perspektyvi fotostudija, kkuri ateityje siek įsitvirtinti Panevėžio fotostudijų rinkos segmente.
Tyrimų analizė
“Fujima”
Įmonės buveinė. Paslaugų teikimo vieta, jos prieinamumas – svarbūs paslaugų marketingo veiksniai. Įmonė įsikūrusi, buvusios parduotuvės “Žara” patalpose, adresu Dariaus ir Girėno g. 2.
Tai strategiškai palanki vieta, kadangi:
Šalia yra didelis prekybos centras “Maxima”
Turi gerą privažiavimą bei automobilių stovėjimo aikštelę
Tankiai apgyvendintas rajonas
Įmonės prestižas:
Didelis prekių asortimentas
Nauja technologija
Aukšta fotonuotraukų kokybė
Malonus aptarnavimas
Didelis fotostudijos nuotraukų fonų asortimentas
Išorine įmonės reklama. Didelė įtaką daro įmonės fasado iškaba. Savo ryškumu, spalvingumu pritraukia ne vieną lankytoją.
“Fotosalonas”
Įmonės buveinė. Paslaugų teikimo vieta, jos prieinamumas – svarbūs paslaugų marketingo veiksniai. Įmonė įsikūrusi, Statybininkų g. 19.
Tai strategiškai palanki vieta, kadangi:
Šalia yra turgelis, parduotuvė T – market
Turi gerą privažiavimą bei automobilių stovėjimo aikštelę
Tankiai apgyvendintas rajonas
Įmonės prestižas:
Aukšta fotonuotraukų kokybė
Malonus aptarnavimas
Tinkamas vartotojų paslaugų teikimas namuose
Išorine įmonės reklama. Didelė iškaba lauke.
“Epitoma”
Įmonės buveinė. Paslaugų teikimo vieta, jos prieinamumas – svarbūs paslaugų marketingo veiksniai. Įmonė įsikūrusi, gyvenamojo namo bute adresu Nemuno 2 – 47.
Tai strategiškai palanki vieta, kadangi:
Šalia yra prekybos centras “Iki”, “Minima”
Turi gerą privažiavimą
Tankiai apgyvendintas rajonas
Įmonės prestižas:
Didelis prekių asortimentas
Nauja technologija
Aukšta fotonuotraukų kokybė
Malonus aptarnavimas
Išorine įmonės reklama. Didelė įtaką daro įmonės reklaminis stendas. Savo ryškumu, spalvingumu pritraukia ne vieną lankytoją.
Norėdamos palyginti trijų fotostudijų buveinę, prestižą ir reklamą pateikiame įvertinimą penkiabalės sistemos llentelę:
Eil.
Nr. Sritis “Fujima” “Fotosalonas” “Epitoma”
1. Buveinė 5 5 5
2. Prestižas 5 3 4
3. Reklama 5 2 4
Iš viso: 15 10 13
“Fujima” įvertinome geriausiai, nes ši įmonė laimi savo buveinės išplanavimu, gera geografine padėtimi. Be to šios įmonės prestižas yra labai aukštame lygyje vartotojų požiūriu. Taip pat neabejojame šios įmonės reklamos efektyvumu. Antrą vietą užima “Epitoma’, kuri “Fujimai” nusileidžia dėl savo geografinės padėties (nėra automobilių stovėjimo aikštelės) ir meninės fotografijos nebuvimu. Žemiausią poziciją užima “Fotosalonas”, nes čia neprekiaujama foto prekėmis, mažai reklamos.
Tiesioginė konkurentų analizė
“Fujima”
Paslaugos ir prekės Kaina Lt
Nuo – iki. Rinkos segmentas Aptarnavimas po pardavimo Reklamavimosi būdai Klientai Privalumai Trūkumai
Fotonuotraukų darymas
Kopijavimo paslaugos
Fotografavimas dokumentams
Senų nuotraukų restauravimas
Reklaminė fotografija
Meninė
fotografija
Juostelių ryškinimas
Video foto paslaugos išvykoje
Fotoaparatų taisymas
Prekės
Fotojuostelės
Albumai
Rėmeliai
Fotoaparatai
Elementai 1 -10
0,15 – 3
6-15
1val.50 Lt
30 – 1000
4 -20
vidurkis300
20 – 100
7-24
5 –55
6 – 50
60 –4000
1 – 4,50
Panevėžys, Rokiškis, Radviliškis, Pasvalys, Biržai,
Kupiškis
Fotoaparatams suteikiamas garantinis remontas 2 m.
Video reklama per
PAN TV ir Aukštaitijos televiziją
Reklama spaudoje
Parodų atidarymai,
Įvairūs renginiai
Įvairaus amžiaus Patogi buveinės vieta
Įrenginių šiuolaikiškumas
Platus prekių ir paslaugų asortimentas
Aukšta fotografų kvalifikacija
Klientui leidžiama išsirinkti, jam patinkančias fotosesijos metu padarytas nuotraukas
Įvairus fonų pasirinkimas
Taikomos nuolaidos profesionalams
Mažai taikoma nuolaidų
Aukštos kainos
Tiesioginė konkurentų analizė
“Fotosalonas”
Paslaugos ir prekės Kaina Lt
Nuo – iki. Rinkos segmentas Aptarnavimas po pardavimo Reklamavimosi būdai Klientai Privalumai Trūkumai
Fotonuotraukų darymas
Fotografavimas dokumentams
Meninė fotografija
Juostelių ryškinimas
Fotografo iškvietimas į namus
1 –1,10
6- 12
3-22
asmeninis susitarimas
Panevėžys,
Neaptarnauja
.
Įmonės kataloge,
spaudoje
Įvairaus amžiaus
Neaukštos kainos, patogi buveinės vieta,
Malonus aptarnavimas
Taikomos nuolaidos didesniam nuotraukų kiekiui
Siauras paslaugų asortimentas,
Neprekiaujama fotoprekėmis,
Sena technologija
Tiesioginė konkurentų analizė
“Epitoma”
Paslaugos ir prekės Kaina Lt
Nuo – iki. Rinkos segmentas Aptarnavimas po pardavimo Reklamavimosi būdai Klientai Privalumai Trūkumai
Fotonuotraukų darymas
Kopijavimo
paslaugos
Fotografavimas dokumentams
Asmeninių atvirukų ir sveikinimų gamyba
Vaizdo juostų perrašymas, montavimas
Juostelių ryškinimas
Video foto paslaugos
Prekės
Fotojuostelės
Albumai
Rėmeliai
Fotoaparatai
Elementai 1 -15
0,15 – 2,50
6-12
8 -10
nuo25 Lt.
vidurkis 350 lt
6-30
4-80
3-60
30-6000
1 – 5,50
Panevėžys,
Šiauliai
Fotoaparatams suteikiamas garantija
Reklama spaudoje kai vyksta akcijos.
Įvairaus amžiaus
Patogi buveinės vieta
Įrenginių šiuolaikiškumas
Platus prekių asortimentas
Aukšta fotografų kvalifikacija
Taikomos sezoninės nuolaidos
Malonus aptarnavimas
Nėra meninės fotostudijos Mažai reklamos
Aukštos kainos
Išvados:
“Fujima”
Didelių trūkumų neįžvelgėme, todėl manome, kad “Fujimos” įvaizdis yra pakankamai aukšto lygio ir atitinka vartotojų poreikius.
“Fotosalonas”
Įmonė “Fotosalonas” turėtų plėsti savo veiklos ratą, įsigyti naujų technologijų, nes dabartinis jų prestižas nebelabai patenkina šiuolaikinių vartotojų pporeikius. Ši įmonė turėtų būti lankstesnė paslaugų suteikimo atžvilgiu .Tačiau įžvelgiame ir teigiamą “Fotosalono” bruožą – kainos nėra aukštos, ji orientuojasi į vidutines pajamas uždirbančius žmones. atsižvelgiant į šios įmones interjerą bei naudojamus įrenginius, kaina kokybę atitinka.
“Epitoma”
Įmonė “Epitoma” turėtų kiek galima greičiau įkurti fotostudiją. Tada ji galės tapti lygiavertė konkurentė esančioms fotostudijoms. Nors nesiskundžiama klientų trūkumu, tačiau vartotojams trūksta informacijoms apie ją. Manome, kad reikėtų mažinti kainas.
ANKETOS DUOMENŲ ANALIZĖ
(procentais)
Tyrimui buvo naudota anketinė apklausa (pavyzdys pateiktas prieduose), nes laiku surinkta iir apdorota informacija leidžia sumažinti klaidingų sprendimų ir rizikos laipsnį, Toks duomenų rinkimo būdas mums buvo priimtiniausias.
Buvo apklausta 30 respondentų. Vykdant apklausą buvo pasirinkti atsitiktiniai asmenys. Susisteminus duomenis gauti tokie duomenys:
1. Jūsų lytis: (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele)
Vyras 33,33 %
Moteris 66.66%
2. Jūsų amžius: ((tinkamą atsakymą pažymėkite varnele)
iki 20 3.33%
20-35m. 56.66%
35-45m. 23.33%
45-60m 13.33%
60 ir daugiau 3.33%
3. Jūsų socialinė padėtis: (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele arba įrašykite savo nuomonę)
Darbininkas 16.66%
Tarnautojas 36.66%
Verslininkas 10%
Studentas 16.66%
Bedarbis 10%
Kita..pensininkas, mama 6.66%…………………………
4. Gyvenamoji vieta: (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele)
Miestas 76.66%
Kaimas 23.33%
5. Jūsų mėnesinės pajamos: (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele)
iki 200Lt. 13.33%
200 – 450Lt. 20%
450 – 700Lt. 40%
700 – 1000Lt. 16.66%
1000 – 1500Lt .6.66%
1500Lt ir daugiau 3.33%
6. Ar lankotės fotostudijų prekių ir paslaugų salonuose? (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele)
Taip 100% Ne 0%
7. Kaip dažnai lankotės fotostudijų prekių ir paslaugų salonuose? (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele)
Dažniau, nei kartą per savaitę 3.33%
Kartą per savaitę 3.33%
Kartą per mėnesį` 20%
Kartą per pusmetį 50%
Kartą per metus 23.33%
8. Kokiu tikslu dažniausiai lankotės fotostudijose? (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele arba įrašykite savo nuomonę)
Įsigyjate fotoprekes 43.33%
Darotės nuotraukas 36.66%
Fotografuojatės 13.33%
Kita. Kreipiasi dėl fotoaparatų gedimų.6,66%………………………..
9. Kokiose fotostudijose dažniausiai lankotės? (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele arba įrašykite savo nuomonę)
Fujima 53.33%
Kodak 20%
Palaroid 6.66%
Fujicolor 6.66%
Kita.fotosalonas,Agfa10%…………………………
10. Kas lemia Jūsų aapsisprendimą pasirenkant fotostudiją? (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele arba įrašykite savo nuomonę)
Teikiamų paslaugų ir prekių įvairovė 26.66%
Aukšta paslaugų ir prekių kokybė 13.33%
Malonus aptarnavimas 13.33%
Taikomos nuolaidos 26.66%
Aktyvi reklama 3.33%
Patrauklios kainos 6.66%
Kita. atsitiktinumas, arčiau namų, pažįstamų rekomendacijos 10%……….
11. Ar Jums svarbu , kad nusifotografavę fotostudijoje, ten pat galite įsigyti ir fotoprekių? (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele)
Taip 80%
Ne 20%
12. Kokias prekes dažniausiai perkate fotostudijose? (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele arba įrašykite savo nuomonę)
Fotoaparatus 6.66%
Fotoalbumus 36.66%
Fotojuosteles 50%
Rėmelius nuotraukoms 6.66%
Kita…………………………
13. Kokiomis paslaugomis dažniausiai naudojatės fotostudijose? (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele arba įrašykite savo nuomonę)
Juostelių ryškinimas 46.66%
Nuotraukų darymas 43.33%
Fotografavimasis 9.99 %
Kita…………………………
14. Apsilankę fotostudijoje Jūs: ((tinkamą atsakymą pažymėkite varnele arba įrašykite savo nuomonę)
Klausiate fotostudijos darbuotojų patarimo 60%
Renkatės patys 40%
Kita…………………………
15. Kokios savybės fotostudijų darbuotojų jums svarbiausios? (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele arba įrašykite savo nuomonę)
Profesionalumas 56.66%
Mandagumas 16.66%
Aptarnavimo greitis 20%
Paslaugumas 6.66%
Kita…………………………
16. Ar yra tekę nusivilti fotostudijų fotografų darbu? (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele, atsakę teigiamai, pereikite prie 17-to klausimo)
Taip 46.66%
Ne 53.33%
17. Nurodykite nusivilimo priežastis: (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele arba įrašykite savo nuomonę)
Nekokybiškos nuotraukos 33.33%
Fotografas nekantrus 5.55%
Fotografas nedėmesingas 22.22%
Fotografas neišklausė pageidavimų 22.22%
Kita. fotografas nufotografavo neatidaręs objektyvo, 16,66%……………….
18. Ar lemia kainos Jūsų pasirinktą fotostudiją? (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele, jei atsakėte teigiamai, pereikite prie 19-20-to klausimo)
Taip 60%
Ne 40%
19. Ar fotostudijose, kuriose taikomos aukštos kainos, teikiamos paslaugos yra aukštos kokybės? (įvertinkite penkiabalėje sistemoje pažymėdami varnele atitinkamą skaičių)
1 – neigiamai 5.26%
2 – pakankamai patenkinamai 5.26%
3 – patenkinamai 31.58%
4 – gerai 57.89%
5 – puikiai 0%
20. Ar fotostudijose, kuriose taikomos neaukštos kainos, buvote nuvilti paslaugų kokybe? (įvertinkite penkiabalėje sistemoje pažymėdami varnele atitinkamą skaičių)
1 – neigiamai 27.77%
2 – pakankamai patenkinamai 5.55%
3 – patenkinamai 27.77%
4 – gerai 38.88%
5 – puikiai 0%
21. Kiek pinigų vidutiniškai Jūs išleidžiate fotostudijose per vieną mėnesį? (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele)
iki 10 Lt 36.66%
10-30 Lt 50%
30-50 Lt 3.33%
50-100 Lt 3.33%
100-300 Lt 0%
300 Lt ir daugiau 6.66%
22. Ar Jums turi reikšmės fotostudijose taikomos nuolaidos? (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele)
Taip 83.33%
Ne 16.66%
23. Koks nuolaidų būdas Jums priimtiniausias? (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele arba įrašykite savo nuomonę)
Šventinės nuolaidos (Kalėdinės, Velykinės) 16.66%
Sezoninės nuolaidos 33.33%
Nuolaidos perkant daugiau prekių ir paslaugų 26.66%
Nuolaidos studentams 16.66%
Nuolaidos pensininkams 6.66%
Kita…………………………
24. Ar reklama tturi įtakos pasirenkant fotostudiją? (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele)
Taip 60%
Ne 40%
25. Kokia reklamos rūšis Jus labiau skatina lankytis fotostudijose? (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele arba įrašykite savo nuomonę)
Televizija 23.33%
Spauda 13.33%
Gatvės reklama 6.66%
Radijas 16.66%
Skrajutės 26.66%
Kita pažįstamų rekomendacijos 13,33%…………….
26. Ar rekomenduotumėte savo draugui, pažįstamui pasirinktą fotostudiją? (tinkamą atsakymą pažymėkite varnele)
Taip 83.33%
Ne 0%
Nežinau 16.66%
27. Jūsų pasiūlymai ir pageidavimai:
Foto prekių asortimentui siūloma atsinaujinti
Foto paslaugoms: daugiau netradicinių nuotraukų, įdomesnių fonų, kad retušuotų senas nuotraukas ir visada būtų kokybiškos nuotraukos.
Kainoms: dauguma respondentų norėtų žemesnių kainų lankstesnės nuolaidų sistemos.
Kita: siūloma būti išradingesniems, dėmesingiems, mandagiems.
Išvados
1. Išanalizavus ir susisteminus anketų duomenis, sužinojome klientų nuomonę apie mūsų pasirinktų fotostudijų veiklą.
2. Mūsų parengtoje apklausoje dalyvavo 30 respondentų: 10 vyrų ir 20 moterų. Daugumos respondentų amžius nuo 20 iki 35 ( 17 respondentų, tarnautojų).
3. Iš anketos galutinių duomenų išsiaiškinome, kad lankymosi tikslas fotosalonuose yra darytis fotonuotraukas.
4. Daugiausiai lankomas fotosalonas yra ‘Fujima”, nes manome, kad ji labiausiai atitinka laikmečio dvasią.
5. Pusę mūsų apklaustų respondentų vidutiniškai per mėnesį išleidžia 10 – 30 litų. Iš to peršasi išvada, kad šiomis paslaugomis žmonės naudojasi neperdaugiausia.
6. Taip pat išsiaiškinome, kad reklamos efektyviausios priemonė yra skrajutės, televizija ir radijas.
7. Tad norint efektyviai ir pelningai dirbti, visada reikia atsižvelgti į vartotojų pageidavimus ir pasiūlymus.
Žodinė apklausa
Šioje apklausoje dalyvauja tik patys artimiausi mūsų 5 draugai . Šia apklausa įvertinome staigią draugų reakciją į mūsų iišvardintas fotostudijas. Atsakymus vertinome pagal jų veido išraiška. Gauti tokie rezultatai:
Klausimai “Fujima” “Fotosalonas” “Epitoma”
Ar žinai? ☺☻☺☺☺ ☻☺☻☻☻ ☻☻☺☺☻
Ten tau patiko? ☺☻☺☺☺ ☻☺☻☻☻ ☻☻☺☺☻
Ar sugrįši? ☺☻☺☻☺ ☻☻☻☻☻ ☻☻☺☺☻
Ar rekomenduosi? ☺☻☺☺☺ ☻☺☻☻☻ ☻☻☺☺☻
Pagal šių veidukų spalvą sprendžiame, kad populiariausias fotosalonas yra “Fujima”. Antrą vietą užima “Epitoma”, o mažiausiai žinomas “Fotosalonas”. Tačiau reikia tikėtis, kad visi fotosalonai sugebės ateityje tapti lygiaverčiais konkurentais fotosalonų rinkoje.