REFLEKSYVUS KOOPERUOTŲ STUDIJŲ ŽURNALAS

REFLEKSYVUS KOOPERUOTŲ STUDIJŲ ŽURNALAS

(NR._1_)

Data: ____2007 10 28_________________________________

Vardas _ ___________________________________________________

Pavardė___ ___________________________________

Studijuojamo dalyko pavadinimas____ Vertybių sistema visuomenėje _________________

1. Kokį ryšį tarp teorijos (kas girdėta studijuojamo dalyko paskaitose, moduliuose rekomenduotose skaityta knygose) ir praktikos (bendruomenės, organizacijos, gyvenimo) pastebėjai?

Per vertinamąjį laikotarpį supratau, kad teorija ir praktika tarpusavyje dera ir/arba prieštarauja. Kaip dera? Kaip prieštarauja? Teorija ir praktika tarpusavyje dera. Universitete įgytas teorines žinias visada galime pritaikyti praktikoje, vienoje ar kitoje situacijoje. Taip pat po praktikos teorinės žinios labiau įsisavinamos, nes studentas supranta, kad teorija nne tik infornacija, bet ir žinios, kurias galima pritaikyti.

2. Kokius gebėjimus ugdo tavo studijuojamas dalykas ir kaip tau organizacijoje sekėsi juos plėtoti?

Per vertinamąjį laikotarpį išmokau, sužinojau. Ką? Per šį laikotarpį įgavau daugiau žinių apie vaikų psichologiją, išmokau ne tik savo turimas žinias perteikti praktikoje, bet ir į visuomenės nustatytas nuostatas pažiūrėti iš kitos pusės. Sužinojau, kad šioje srityje negalima turėti išankstinio nusistatymo.

Per vertinamąjį laikotarpį supratau, kad man dar išmokti, sužinoti. Ką? Per šį laikotarpį supratau, kad socialinės pedagogikos srityje niekada žinių nebus pper daug. Dirbant su vaikais reikia ne tik turėti teorinių žinių, bet ir mokėti jas pritaikyti praktikoje. Supratau, kad man dar reikia įgauti daug teorinių žinių ir išmokti jas panaudoti dirbant. Išmokti savo ineterus nustumti į antrą planą, įgauti daugiau bbendravimo įgudžių.

3. Ką, remdamasis savo veiklos patirtimi bendruomenėje, siūlytum dėstytojui pakeisti jo dėstomame dalyke?

Dėstomą dalyką siūlyčiau papildyti (įvardinkite, kuo?), nes (pagrįskite) Siūlyčiau papildyti informaciją, pateikti daugiau realių pavyzdžių, ar vaizdine medžiaga paįvairinti dėstomą dalyką. Kai kurias paskaitas pravesti žaidimo forma.

Dėstomame dalyke siūlyčiau atsisakyti (įvardinkite, ką?), nes (pagrįskite) Manau paįvairinus dėstomą medžiagą, nieko nereiktų atsisakyti.

4. Kaip tave pastaruoju metu priima organizacijoje, ar atvirai su tavimi bendrauja, kaip jautiesi naujoje aplinkoje, ar tau įdomu čia bendrauti, dirbti?

Savo buvimą organizacijoje kartu su jos nariais apibūdinčiau taip: Nuo pat pirmos akimirkos organizacijoje jaučiausi gerai, šiltą atmosferą joje sukuria ne tik vaikai, bet ir auklėtoja, kuri labai šiltai mus priėmė. Vaikai tik po poros užsiėmimų su manimi pradėjo laisvai bendrauti, nes kaip bebūtų aš jiems buvau svetimas žžmogus. Bet susipažinus ir pabendravus mūsų bendravimas tapo šiltas, visada rasdavome bendrą kalbą, bendrą veiklą.

5. Ar buvo tokių situacijų, grupės veiklų, kur tau teko imtis iniciatyvos, vadovavimo, atsakomybės už bendrą veiklą?

Veiklos ir situacijos, kur teko imtis iniciatyvos, vadovavimo, atsakomybės už bendrą veiklą (apibūdink) Imtis iniciatyvos, vadovavimo ir atsakomybės už bendrą veiklą teko kelis kartus. Viskas praėjo labai sklandžiai, na tik šiek tiek sunku buvo vaikus sudominti ir pradėti veiklą. Buvo smagu įsijausti į auklėtojos vaidmenį su kuriuo puikiai susitvarkiau.

Kas ir kkodėl pavyko?

Kas ir kodėl nepavyko? Pavyko, idėjus pastangų, vaikus sudominti tam tikra veikla ir pasiekti norimų rezultatų.

6. Kaip vertini bendruomenės narius? Ar yra bendruomenėje tau priimtinų ir nepriimtinų dalykų, žmonių? Kaip ir kokia bendruomenės veikla, vertybės sutampa ar prieštarauja tavo įsitikinimams?

Man patiko, buvo priimtina, nes: Aplinka įstaigoje buvo labai šilta, nes vaikų ir auklėtojos bendravimas draugiškas ir nuoširdus. Vaikai ir auklėtoja noriai bendradarbiavo su manimi ir padėjo įveikti sunkumus. Manau šios bendruomenės veikla ir vertybės sutampa su mano įsitikinimais, nes manau, kad nieko geriau negali būti, kaip tik suteikti socialiai remtiniems vaikams galimybę užsiimti naudinga veikla, suteikti jiems galimybę pramogauti, o ne vaikščioti „pakiemiais“.

Man nepatiko, buvo nepriimtina, nes: Man nepatiko tik vienas dalykas, kad tokioje įstaigoje turi dirbti ne vienas žmogus, nes dokumentacijos yra labai daug, o dar reikia ir su vaikais spėti pabendrauti.

7. Ar tai, ką tu norėjai/nori išmokti atitiko/prieštaravo tam, ką tau pasiūlė bendruomenė?

Mano ir bendruomenės poreikiai ir tikslai sutapo (Apibūdink). Mūsų poreikiai sutapo. Įstaigoje svarbiausia yra bendravimas, tarpusavio santykiai, kurie ir man yra labai svarbūs. Aš noriu ne tik gauti, bet ir duoti, šioje organizacijoje iš vaikų gavau labai daug.

Mano ir bendruomenės poreikiai ir tikslai prieštaravo.

Ką tada darei? Mūsų poreikiai neprieštaravo, bet jei taip būtų bandyčiau tuos nesklandumus iišspręsti ir surasti kompromisą.

8. Koks buvo tavo indėlis į komandos veiklą? Kokius darbus tau teko atlikti grupėje, ar pavyko tau parodyti iniciatyvą, ar reikėjo priimti sprendimus dėl bendro intereso?

Aš įnešiau savo indėlį į komandos veiklą (Apibūdink). Įnešiau naujų žinių į vaikų gyvenimą, pravedžiau paskaitą apie šeimos medį, kurį drauge ir nupiešėme. Įstaigoje buvome vienos, todėl reikėjo prisiimti visą iniciatyvą ir atsakomybę. Bendradarbiaujant su vaikais buvo pasiektas bendras veiklos pobūdis ir gautas teigiamas rezultatas.

9. Ar tau teko spręsti problemas? Kokias tau teko, ar pavyko spręsti problemas?

Man teko spręsti problemas. Kokias? Man teko spręsti problemą, kaip susitarti su vaikais, kad atliktų vieną ar kitą užduotį.

Kaip man pavyko jas (ne)išspręsti? Ją pavyko išspręsti su vaikais pašnekėjus ir radus kompromisą, kad po darbų bus pramogų.

10. Kas yra labai svarbu bendruomenės nariams? Kokias bendruomenės vertybes pažinai per pastarąjį laikotarpį? Kodėl?

Pastebėjau, kad bendruomenėje svarbu (vertybės) (išvardink) Bendruomenėje labai akcentuojamas bendravimas ir tarpusavio santykiai, meilė ir šiluma, saugumo jausmas.

Šios vertybės svarbios bendruomenės nariams, nes . (argumentuok). Šios vertybės svarbios ypač dirbant su vaikais, kad galėtume išugdyti pilnavertį visuomenės narį ir suteiktį vaikui tinkamas sąlygas jam jaustis gerai ir tobulėti, nes nevisada tai geba šeima.

11. Ar tavo veikla buvo reikšminga ne tik bendruomenei, bet ir plačiajai visuomenei, kitiems žmonėms? Kuo bendruomenės veikla atitinka/prieštarauja vvisuomenės poreikius?

Mano veikla bendruomenėje atitiko (o gal neatitiko?) visuomenės poreikius. (Apibūdink). Aš manau, kad mano veikla atitiko visuomenės poreikius. Bendravimas su vaikais, jų tobulinimas, žinių ir įgudžių suteikimas praturtino jų asmenybės ir manau, tai iš dalies padarys juos šiek tiek geresniais visuomenės nariais.

Bendruomenės veikla atitinka (o gal neatitinka?) visuomenės poreikius. (Apibūdink). Bendruomenės veikla visuomenei labai reikšminga, nes mūsų ateitis yra vaikuose, ir jei mes galime suteikti galimybę vaikams tobulėti ir juos ugdyti, tai jau yra labai didelis pliusas.

12. Kaip tu apibūdintum šią organizacijai? Kiek ji bendruomeniška, solidari, atvira, pasiaukojanti, besirūpinanti vienas kitu, mokanti susitelkti bendram siekiui ir pan.

Šiai organizacijai yra būdingi bendruomeniškumo bruožai (kokie? Argumentuok) Organizacija yra labai bendruomeniška. Vaikai ne tik ten leidžia laiką, bet ir rengiami renginiai, kurie suartina vaikus. Norint juos paskatinti teikiamos dovanėles, švenčiami gimtadieniai, piešiami ir sakomi sveikinimai sukaktuvininkui. Labai dideli indėlį į organizaciją įnešė auklėtoja, savo pasiaukojimu vaikams suteikia šilumos ir šeimos pojutį.

REFLEKSYVUS KOOPERUOTŲ STUDIJŲ ŽURNALAS

(NR._2_)

Data: ____2007 11 07_________________________________

Vardas ___________________________________________________

Pavardė___ ___________________________________

Studijuojamo dalyko pavadinimas____ Vertybių sistema visuomenėje _________________

1. Kokį ryšį tarp teorijos (kas girdėta studijuojamo dalyko paskaitose, moduliuose rekomenduotose skaityta knygose) ir praktikos (bendruomenės, organizacijos, gyvenimo) pastebėjai?

Per vertinamąjį laikotarpį supratau, kad teorija ir praktika tarpusavyje dera ir/arba prieštarauja. Kaip dera? Kaip prieštarauja? Atlikus praktiką visai kitaip įsisavinamos

teorinės žinios, į jas labiau atkreipiamas dėmesys. Tinkamai atlikti praktiką neįmanoma neturint, bent minimalių teorinių žinių.

2. Kokius gebėjimus ugdo tavo studijuojamas dalykas ir kaip tau organizacijoje sekėsi juos plėtoti?

Per vertinamąjį laikotarpį išmokau, sužinojau. Ką? Kritiškiau pradėjau į save žiūrėti, kad taip galėčiau tobulėti. Išmokau, kad visų pirma reikia išklausyti, o tada daryti išvadas.

Per vertinamąjį laikotarpį supratau, kad man dar išmokti, sužinoti. Ką? Supratau, kad reikia tobulinti bendravimo, bendradarbiavimo įgūdžius, kad neužtenka vien komunikabilumo. Reikia išmokti savo žinias pritaikyti padedant žmonėms.

3. Ką, remdamasis ssavo veiklos patirtimi bendruomenėje, siūlytum dėstytojui pakeisti jo dėstomame dalyke?

Dėstomą dalyką siūlyčiau papildyti (įvardinkite, kuo?), nes (pagrįskite) Siūlyčiau informaciją pateikti ne taip „sausai“.

Dėstomame dalyke siūlyčiau atsisakyti (įvardinkite, ką?), nes (pagrįskite) Nieko nereikia atsisakyti, nes žinių niekada nebus per daug.

4. Kaip tave pastaruoju metu priima organizacijoje, ar atvirai su tavimi bendrauja, kaip jautiesi naujoje aplinkoje, ar tau įdomu čia bendrauti, dirbti?

Savo buvimą organizacijoje kartu su jos nariais apibūdinčiau taip: Visada mėgau bendrauti su vaikais, todėl ši aplinka man artima, naujoje aplinkoje jaučiuosi labai ggerai, nes mane supa šilti žmonės. Niekada nekėliau savęs aukščiau už kitus, todėl man labai lengva bendrauti su įvairaus amžiaus ir socialinės padėties žmonėmis. Vaikai mane priima geranoriškai ir bendraujame šiltai.

5. Ar buvo tokių situacijų, grupės veiklų, kur tau teko iimtis iniciatyvos, vadovavimo, atsakomybės už bendrą veiklą?

Veiklos ir situacijos, kur teko imtis iniciatyvos, vadovavimo, atsakomybės už bendrą veiklą (apibūdink) Per šį laikotarpį iniciatyvos neteko imtis.

Kas ir kodėl pavyko?

Kas ir kodėl nepavyko?

6. Kaip vertini bendruomenės narius? Ar yra bendruomenėje tau priimtinų ir nepriimtinų dalykų, žmonių? Kaip ir kokia bendruomenės veikla, vertybės sutampa ar prieštarauja tavo įsitikinimams?

Man patiko, buvo priimtina, nes: Berndruomenės nariai labai draugiški ir šilti, todėl ten jaučiuosi labai gerai.

Man nepatiko, buvo nepriimtina, nes: Kaip jau minėjau man nepatiko, tai kad vienam žmogui užkraunami visi darbai, kurių yra labai daug.

7. Ar tai, ką tu norėjai/nori išmokti atitiko/prieštaravo tam, ką tau pasiūlė bendruomenė?

Mano ir bendruomenės poreikiai ir tikslai sutapo (Apibūdink). Mano ir bendruomenės tikslai sutapo. Organizacija galėjo man pasiūlyti bendravimą ssu vaikais ir jų laisvalaiko užimtumo oragnizavimą, kas man buvo labai priimtina, taip aš galiu tobulinti savo įgudžius ir plėsti žinias.

Mano ir bendruomenės poreikiai ir tikslai prieštaravo.

Ką tada darei? Neprieštaravo

8. Koks buvo tavo indėlis į komandos veiklą? Kokius darbus tau teko atlikti grupėje, ar pavyko tau parodyti iniciatyvą, ar reikėjo priimti sprendimus dėl bendro intereso?

Aš įnešiau savo indėlį į komandos veiklą (Apibūdink). Įnešiau į komandos veiklą naujos veiklos, su vaikais ruošėmės kalėdinėms šventėms, darėme atvirutes pagal trafaretus, ko jie dar nebuvo ddarę. Manau ir bendravimas ir pokalbiai su manimi įnešė indėlį.

9. Ar tau teko spręsti problemas? Kokias tau teko, ar pavyko spręsti problemas?

Man teko spręsti problemas. Kokias? Per šį laiką problemų nebuvo iškilę.

Kaip man pavyko jas (ne)išspręsti?

10. Kas yra labai svarbu bendruomenės nariams? Kokias bendruomenės vertybes pažinai per pastarąjį laikotarpį? Kodėl?

Pastebėjau, kad bendruomenėje svarbu (vertybės) (išvardink) Pastebėjau, kad organizacijoje labai svarbus yra bendravimas ir teigiama aplinka.

Šios vertybės svarbios bendruomenės nariams, nes . (argumentuok). Šios vertybės labai svarbios bendruomenės nariams, nes jos kompensuoja šeimoje negaunamos šilumos, dėmesio ir pan.

11. Ar tavo veikla buvo reikšminga ne tik bendruomenei, bet ir plačiajai visuomenei, kitiems žmonėms? Kuo bendruomenės veikla atitinka/prieštarauja visuomenės poreikius?

Mano veikla bendruomenėje atitiko (o gal neatitiko?) visuomenės poreikius. (Apibūdink). Atitiko, nes visuomenė susideda iš žmonių, o jei vienam,kitam žmogui padedi, tai jau yra reikšminga visuomenei.

Bendruomenės veikla atitinka (o gal neatitinka?) visuomenės poreikius. (Apibūdink). Atitinka, nes ši įstaiga stengiasi pagerinti vaikų gyvenimą, taip gerindama ir visuomenę.

12. Kaip tu apibūdintum šią organizacijai? Kiek ji bendruomeniška, solidari, atvira, pasiaukojanti, besirūpinanti vienas kitu, mokanti susitelkti bendram siekiui ir pan.

Šiai organizacijai yra būdingi bendruomeniškumo bruožai (kokie? Argumentuok) Oraganizacija bendruomeniška, solidari, atvira, pasiaukojanti, nesirūpinanti vienas kitu, prabuvus tiek laiko joje atsiskleidžia tik geros jos savybės. Auklėtoja labai pasiaukojantis ir atsidavęs žmogus, kuri ssavo gyvenimą pašventė vaikų tobulinimui.

REFLEKSYVUS KOOPERUOTŲ STUDIJŲ ŽURNALAS

(NR._3 _)

Data: ____2007 11 23_________________________________

Vardas _ ___________________________________________________

Pavardė___ ___________________________________

Studijuojamo dalyko pavadinimas____ Vertybių sistema visuomenėje _________________

1. Kokį ryšį tarp teorijos (kas girdėta studijuojamo dalyko paskaitose, moduliuose rekomenduotose skaityta knygose) ir praktikos (bendruomenės, organizacijos, gyvenimo) pastebėjai?

Per vertinamąjį laikotarpį supratau, kad teorija ir praktika tarpusavyje dera ir/arba prieštarauja. Kaip dera? Kaip prieštarauja? Praktika ir teotija papildo viena kitą, nes praktikoje suteikiama galmybė panaudoti teorijos žinias, kurias gavome paskaitų metu, o paskaitų metu galime panaudoti žinias įgytas praktikos metu.

2. Kokius gebėjimus ugdo tavo studijuojamas dalykas ir kaip tau organizacijoje sekėsi juos plėtoti?

Per vertinamąjį laikotarpį išmokau, sužinojau. Ką? Per šį laikotarpį teko artimiau pabendrauti su vaikais, todėl ši patirtis davė man naujų žinių apie vaikų psichologiją ir bendravimą.

Per vertinamąjį laikotarpį supratau, kad man dar išmokti, sužinoti. Ką? Supratau, kad dar reikia tobulinti bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius.

3. Ką, remdamasis savo veiklos patirtimi bendruomenėje, siūlytum dėstytojui pakeisti jo dėstomame dalyke?

Dėstomą dalyką siūlyčiau papildyti (įvardinkite, kuo?), nes (pagrįskite) Nereikia nieko, nes už kooperuotas studijas, manuo nuomone nėra nieko geriau.

Dėstomame dalyke siūlyčiau atsisakyti (įvardinkite, ką?), nes (pagrįskite)

4. Kaip tave pastaruoju metu priima organizacijoje, ar atvirai su tavimi bendrauja, kaip jautiesi naujoje aplinkoje, ar tau įdomu čia bendrauti, dirbti?

Savo buvimą organizacijoje kartu su jos nariais apibūdinčiau ttaip: Labai šilta atmosfera tvyro oragnizacijoje. Supa geranoriški žmonės, kurie ne tik ima, bet labai daug ir duoda.

5. Ar buvo tokių situacijų, grupės veiklų, kur tau teko imtis iniciatyvos, vadovavimo, atsakomybės už bendrą veiklą?

Veiklos ir situacijos, kur teko imtis iniciatyvos, vadovavimo, atsakomybės už bendrą veiklą (apibūdink) Per šį laikotarpį teko su vaikais pabūti, be auklėtojos. Reikėjo pravesti užsiėmimą, vaikams pietus paduoti ir išleisti į lankumus būrelius.

Kas ir kodėl pavyko?

Kas ir kodėl nepavyko? Viskas pavyko labai sklandžiai, nes jau susigyvenome su vaikais ir randome bendrą kalbą.

6. Kaip vertini bendruomenės narius? Ar yra bendruomenėje tau priimtinų ir nepriimtinų dalykų, žmonių? Kaip ir kokia bendruomenės veikla, vertybės sutampa ar prieštarauja tavo įsitikinimams?

Man patiko, buvo priimtina, nes: Praleidus didžiąją dalį kooperuotų studijų, negaliu pasakyti nei vieno blogo žodžio apie šią organizaciją ir jos narius. Bendruomenės veikla, tikslai neprieštarauja mano įsitikinimams.

Man nepatiko, buvo nepriimtina, nes:

7. Ar tai, ką tu norėjai/nori išmokti atitiko/prieštaravo tam, ką tau pasiūlė bendruomenė?

Mano ir bendruomenės poreikiai ir tikslai sutapo (Apibūdink). Mūsų tikslas buvo stebėti aplinką, bendrauti, pateikti naujų idėjų, tobulinti įstaigos darbą. „Įnešti naujų vėjų“ to iš mūsų ir tikėjosi orananizacijos vadovė.

Mano ir bendruomenės poreikiai ir tikslai prieštaravo.

Ką tada darei?

8. Koks buvo tavo indėlis į komandos veiklą? Kokius darbus tau teko atlikti

grupėje, ar pavyko tau parodyti iniciatyvą, ar reikėjo priimti sprendimus dėl bendro intereso?

Aš įnešiau savo indėlį į komandos veiklą (Apibūdink). Įnešiau indėlį į komandos veiklą. Suorganizavau žiemos snaigių karpymo ir įstaigos puošimo mažą šventę. Parodyta iniciatyva sudomino vaikais ir jie noriai įsijungė ir darbą.

9. Ar tau teko spręsti problemas? Kokias tau teko, ar pavyko spręsti problemas?

Man teko spręsti problemas. Kokias? Buvo sunku sudrausminti įsisiautėjusius vaikus ir skirti jiems nuobaudas.

Kaip man pavyko jas (ne)išspręsti? Su kolege pasitarusios nusprendėme, kaip nuobaudą skirti namų ruošos darbus, vvaikai išplovė indus.

10. Kas yra labai svarbu bendruomenės nariams? Kokias bendruomenės vertybes pažinai per pastarąjį laikotarpį? Kodėl?

Pastebėjau, kad bendruomenėje svarbu (vertybės) (išvardink) Bendruomenėje akcentuojamas bendravimas ir tarpusavio santykiai, meilė ir šiluma, vaikų būtis ir lavinimas, saugumo jausmas.

Šios vertybės svarbios bendruomenės nariams, nes . (argumentuok). Ne visada vaikai jaučia saugumą savo namuose, nes jie iš asocialių šeimų,kur tėvai negali ar nesugeba pasirūpinti savo vaikais, taip pat jiems nesuteikia reikalingos šilumos ir meilės.

Ateidami čia, jie gauna daug daugiau nei namuose.

11. Ar tavo vveikla buvo reikšminga ne tik bendruomenei, bet ir plačiajai visuomenei, kitiems žmonėms? Kuo bendruomenės veikla atitinka/prieštarauja visuomenės poreikius?

Mano veikla bendruomenėje atitiko (o gal neatitiko?) visuomenės poreikius. (Apibūdink). Aš manau, kad mano veikla atitiko visuomenės poreikius. Bendravimas su vaikais, jų tobulinimas, žžinių ir įgudžių suteikimas praturtino jų asmenybės.

Bendruomenės veikla atitinka (o gal neatitinka?) visuomenės poreikius. (Apibūdink). Bendruomenės veikla visuomenei labai reikšminga, nes mūsų ateitis yra vaikuose, o mes galime suteikti galimybę vaikams tobulėti ir juos ugdyti.

12. Kaip tu apibūdintum šią organizacijai? Kiek ji bendruomeniška, solidari, atvira, pasiaukojanti, besirūpinanti vienas kitu, mokanti susitelkti bendram siekiui ir pan.

Šiai organizacijai yra būdingi bendruomeniškumo bruožai (kokie? Argumentuok) Oraganizacija bendruomeniška, solidari, atvira, pasiaukojanti, besirūpinanti vienas kitu (švenčiami gimtadieniai), prabuvus tiek laiko joje atsiskleidžia tik geros jos savybės. Ji bendradarbiauja ir su įvairiomis kitomis įstaigomis bei žmonėmis.

REFLEKSYVUS KOOPERUOTŲ STUDIJŲ ŽURNALAS

(NR._4_)

Data: _____2007 12 15________________________________

Vardas __ ___________________________________________________

Pavardė___ ___________________________________

Studijuojamo dalyko pavadinimas____ Vertybių sistema visuomenėje _________________

1. Kokį ryšį tarp teorijos (kas girdėta studijuojamo dalyko paskaitose, moduliuose rekomenduotose skaityta knygose) ir praktikos ((bendruomenės, organizacijos, gyvenimo) pastebėjai?

Per vertinamąjį laikotarpį supratau, kad teorija ir praktika tarpusavyje dera ir/arba prieštarauja. Kaip dera? Kaip prieštarauja? Teorija ir praktika tarpusavyje dera. Per šį laikotarpį supratau, kad be teorinių žinių praktikoje labai sunku, norint ne tik atbūti skirtą laiką, bet ir įidėti kažkokį indėlį, kad pagerinti vaikų buitį, būti ir pan.

2. Kokius gebėjimus ugdo tavo studijuojamas dalykas ir kaip tau organizacijoje sekėsi juos plėtoti?

Per vertinamąjį laikotarpį išmokau, sužinojau. Ką? Nors šiame žurnale tikrai kartosiuos kas buvo parašyta prieš tai eesančiuose ir kalbėsiu apibendrinamai, bet kitaip neįmanoma. Per vertinamąjį laikotarpį išmokau labai daug, pradedant bendravimo įgūdžiu tobulinimu, baigiant kompromisų ir bendrų interesų ieškojimų. Darbas su vaikais davė labai didelių pliusų ir įdėjo didelį įnašą į savęs tobulinimą. Išmokau ne tik bendravimo su vaikais ypatumų, bet ir spręsti iškilusias problemas, susitarti su vaikais, kai reikia ir griežčiau pašnekėti.

Per vertinamąjį laikotarpį supratau, kad man dar išmokti, sužinoti. Ką? Žinių ir įgūdžių niekada nebus per daug, todėl žinau, kad turiu dar labai daug ko išmokti. Vienas iš svarbiausių dalykų refleksijos, savęs pažinimo iš šalies.

3. Ką, remdamasis savo veiklos patirtimi bendruomenėje, siūlytum dėstytojui pakeisti jo dėstomame dalyke?

Dėstomą dalyką siūlyčiau papildyti (įvardinkite, kuo?), nes (pagrįskite) Keisti nieko nevertėtų, dėstytoja aiškiai pateikia informaciją, ne tik teorinę, bet ir praktika paremtą, kas yra svarbiausia norint gerai įsisavinti dėstomą dalyką.

Dėstomame dalyke siūlyčiau atsisakyti (įvardinkite, ką?), nes (pagrįskite)

4. Kaip tave pastaruoju metu priima organizacijoje, ar atvirai su tavimi bendrauja, kaip jautiesi naujoje aplinkoje, ar tau įdomu čia bendrauti, dirbti?

Savo buvimą organizacijoje kartu su jos nariais apibūdinčiau taip: Per visus tuos 10 užsiėmimų nebuvo nė minutės, kad organizacijoje aš jausčiausi blogai. Įstaigos nariai labai šiltai ir geranoriškai mus priėmė, suteikė visą reikiamą informaciją. Noriai bendravo ir kartu prisidėdavo prie įvairios veiklos.

5. Ar buvo tokių ssituacijų, grupės veiklų, kur tau teko imtis iniciatyvos, vadovavimo, atsakomybės už bendrą veiklą?

Veiklos ir situacijos, kur teko imtis iniciatyvos, vadovavimo, atsakomybės už bendrą veiklą (apibūdink) Imtis iniciatyvos teko ir ne vieną kartą, teko būti ir atsakingai už visą kolektyvą. Buvome su kolege įstaigoje paliktos vienos, turėjome su vaikais užsiimti tam tikra veikla, palaikyti drausmę ir tvarką organizacijoje.

Kas ir kodėl pavyko?

Kas ir kodėl nepavyko? Su šia paskirta užduotimi susitvarkėme puikiai, vaikai geranoriškai padėjo mums.

6. Kaip vertini bendruomenės narius? Ar yra bendruomenėje tau priimtinų ir nepriimtinų dalykų, žmonių? Kaip ir kokia bendruomenės veikla, vertybės sutampa ar prieštarauja tavo įsitikinimams?

Man patiko, buvo priimtina, nes: Man čia viskas priimtina, viskas čia įdomu, ir man naudinga. Manau šios bendruomenės veikla ir vertybės sutampa su mano įsitikinimais, nes manau, kad nieko geriau negali būti, kaip tik suteikti socialiai remtiniems vaikams galimybę užsiimti naudinga veikla, suteikti jiems galimybę pramogauti

Man nepatiko, buvo nepriimtina, nes:

7. Ar tai, ką tu norėjai/nori išmokti atitiko/prieštaravo tam, ką tau pasiūlė bendruomenė?

Mano ir bendruomenės poreikiai ir tikslai sutapo (Apibūdink). Mūsų poreikiai sutapo. Įstaigoje svarbiausia yra bendravimas, tarpusavio santykiai, kurie ir man yra labai svarbūs. Kovoti už vaiko teises, daryti įtaką visuomenės nuomonei, tai pagrindinis mano ir įstaigos tikslas.

Mano ir bendruomenės poreikiai ir tikslai prieštaravo.

Ką ttada darei?

8. Koks buvo tavo indėlis į komandos veiklą? Kokius darbus tau teko atlikti grupėje, ar pavyko tau parodyti iniciatyvą, ar reikėjo priimti sprendimus dėl bendro intereso?

Aš įnešiau savo indėlį į komandos veiklą (Apibūdink). Per laiką praleistą organizacijoje, manau ne tik daug gavau, bet ir įnešiau šiokį tokį indėlį. Su vaikais nuveikėme nemažai darbų ir praleidome gerą laiką drauge.

9. Ar tau teko spręsti problemas? Kokias tau teko, ar pavyko spręsti problemas?

Man teko spręsti problemas. Kokias? Pagrindinė problema buvo vaikų įjungimas į darbą. Kaip ir dauguma vaikų jie mieliau renkasi linksmybes, nei kokias užduotis.

Kaip man pavyko jas (ne)išspręsti? Pateikus užduotis patraukliau vaikai su noriai kibo į darbus.

10. Kas yra labai svarbu bendruomenės nariams? Kokias bendruomenės vertybes pažinai per pastarąjį laikotarpį? Kodėl?

Pastebėjau, kad bendruomenėje svarbu (vertybės) (išvardink) Labai sunku keturis kart rašyti tą patį per tą pati, tik kitais žodžiais. Sužinota informacija pirmųjų apsilankymų metu tik šiek tiek pasikeitė, nes jo pagylėjo per visą šį laikotarpį.

Šios vertybės svarbios bendruomenės nariams, nes . (argumentuok). Šios vertybės svarbios ypač dirbant su vaikais, kad galėtume išugdyti pilnavertį visuomenės narį ir suteiktį vaikui tinkamas sąlygas jaustis gerai ir tobulėti, nes nevisada tai geba šeima.

11. Ar tavo veikla buvo reikšminga ne tik bendruomenei, bet ir plačiajai visuomenei, kitiems žmonėms? Kuo bendruomenės veikla

atitinka/prieštarauja visuomenės poreikius?

Mano veikla bendruomenėje atitiko (o gal neatitiko?) visuomenės poreikius. (Apibūdink). Atitiko, nes visuomenė susideda iš žmonių, o jei vienam,kitam žmogui padedi, tai jau yra reikšminga visai visuomenei.

Bendruomenės veikla atitinka (o gal neatitinka?) visuomenės poreikius. (Apibūdink). Bendruonemė kuria pasaulį, kuriame visi vaikai turi ateitį ir perspektyvą. O tai labai svarbu visuomenei.

12. Kaip tu apibūdintum šią organizacijai? Kiek ji bendruomeniška, solidari, atvira, pasiaukojanti, besirūpinanti vienas kitu, mokanti susitelkti bendram siekiui ir pan.

Šiai organizacijai yra būdingi bendruomeniškumo bruožai (kokie? Argumentuok) Visi šie bruožai ttinka įstaigai, tiek bendruomeniskumas, tiek solidarumas, tiek atvirumas ir pan, nes ji rūpinasi vaikų ir jų šeimų gerove. Didžiausią indėlį įdeda auklėtoja, savo pasiaukojimu darydama bent šiek tiek gerenę visuomenės dalį.