Verslo planas

Verslo planas

Sporto klubas “Jump”

Mūsų sporto klubo pagrindinis tikslas yra įkurti naujas darbo vietas treneriams kurie gyvena Pasvalyje, taip pat skatinti Pasvalio gyventojus aktyviai sportuoti ir rūpintis savo sveikata ir kūnu.

Įmonę planuojame įregistruoti 2009 metais Pasvalio mieste. Bus prašoma apie 50000 Lt. paskola metams su 10% palūkanų. Jei bus gauta paskola, įmonė pradės savo veiklą . Jau yra numatytos patalpos išsinuomojimui patogioje vietoje – Vilniaus gatvėje. Tai patogi vieta, nes galima efektyvinti reklamą, atkreipiant didesnį skaičių klientų dėmesį, nes ši gatvė yyra viena iš pagrindinių, yra judri. Mūsų mieste nėra sporto klubo, taigi konkurencijos nebus. Be to gatvė gerai žinoma, patogus susisiekimas, todėl sporto klubą patogu bus rasti net ir tiems, kurie neturi telefono.

Mes dar tik pradedame sporto klubų verslą. Kol kas savo klubą norime įsteigti Pasvalyje, o ateityje plėsimės į didesnius miestus.

Paskolos lėšos bus panaudotos klubo technologijai supirkti. Ji bus brangi ir vertinga, bet maloni sportuoti. Jei mūsų klientams iškils problemų su treniruokliais, jiems visada padės pagalbiniai darbininkai.

Paskola bus iimama iš karto ir atiduodama dalimis kiekvieną mėnesį mokant palūkanas. Kaip garantas bankui bus įkeistas savininko turtas, atitinkantis paskolos dydį kartu su palūkanomis.

Verslo tikslai ir galimybės

Svarbiausia numatytų tikslų siekti remiantis sudarytais planais ir atatinkamai juos koreguojant kintant rinkos sąlygoms. Svarbu, kkad įmonės tikslus žinotų ne tik savininkas, bet ir kiekvienas įmonės darbuotojas. Darbuotojai turi žinoti savo pareigas, teises, atsakomybės sritį. Svarbu, kad įmonėje nuolatos ir nenutrūkstamai cirkuliuotų tiksli ir savalaikė informacija, kuri padėtų kontroliuoti ir gerinti veiklą. Darbuotojai turi suprasti, kad vadovas yra dėkingas už jų pastangas ir stengiasi jas deramai įvertinti, tačiau jei

darbuotojai neatsakingai atlieka savo pareigas arba nesilaiko reikalavimų, tai vadovas turi teisę juos kritikuoti ir bausti.

Mūsų įmonės pagrindinis tikslas yra įsitvirtinti rinkoje, gauti pelną, kaupti kapitalą verslo plėtotei.

Mūsų įmonė turi nusistačiusi tokius artimiausius tikslus:

1. Įsitvirtinti rinkoje

2. Per pirmuosius metus pasiekti ne mažesnę, kaip 80 gamybinių pajėgumų apyvartą.

3. Užtikrinti pastovias darbo vietas darbuotojams ir pastovų pragyvenimo lygį.

4. Sudominti kuo didesnį klientų skaičių.

Paslaugos aprašymas

Paslauga bus teikiama Pasvalio bei kitų miestų gyventojiems. Bus tteikiamos šios paslaugos:

• Lengvoji atletika

• Sunkioji atletika

• Kūno priežiūra

• Masažai

• Baseinai

• Pirtys

• Terapija

• Soliariumas

• Grožio procedūros

Visos teikiamos paslaugos bus teikiamos taikant rėmimo programą- invalidams bus taikomos nuolaidos. Taip pat nuolaidos bus taikomos ir pensininkams (tokių nuolaidų netaiko konkurentai). Taip pat taikysime nuolaidas prieš šventes, suteiksime garantinį aptarnavimą ir teiksime paslaugą.

Pasalugas stengsimės atlikti kokybiškai. Samdysime tik kvalifikuotus specialistus ir naudosime tik kokybiškiausių firmų technologijas

Marketingas

Norint užtikrinti savo veiklos sėkmingumą, būtina detaliai išanalizuoti rinką aptariant tokius esminius momentus kaip rinkos imlumas, teikiamų paslaugų perspektyva, šio tipo paslaugos kaina vietinėje rinkoje ir kitose rrinkose, vidutinė paslaugos teikimo galimybė per 1 mėnesį, sezoniškumas, specifinės paslaugų savybės. Sporto klube, tiesiogiai ar telefonu bus priimami užsakymai. Klientus aptarnaus darbų vykdytoja. . Žmogus, pasinaudojęs paslauga, turi susimokėti iš karto. Geraiusiai paslaugą teikti sezono metu tai yra vasarą. Tuo metu lankytoju būna daugiau.

Reklama ir rėmimas

Be reklamos pradedanti įmonė vargu ar pasieks pageidaujamus rezultatus, todėl būtina paruošti reklamos planą, pasiskaičiuoti kiek reikėtų ir kiek galima skirti jai lėšų. Paskaičiuota, kiek lėšų reklamai bus skiriama sezono ir ne sezono metu. Reklamos tikslas – atkreipti potencialių klientų dėmesį į tai, kad atsirado nauja firma ir kokie yra jos privalumai prieš kitas tokio tipo firmas. Tai mūsų reklamos pagrindinė užduotis. Kaip atkreipsime klientų dėmesį? Visų pirmabuvo panagrinėta, kaip tai daro mūsų konkurentai. Pastebėta, kad nė vienas iš jų nesireklamuoja per radiją ir tuo labiau per televiziją. Populiariausia reklamos skleidimo priemonė yra spauda. Ko gero televizija ir radijas tokiam smulkiam verslui ypač pastebimos naudos ir neduotų, o be to yra ir per brangus būdas reklamuotis. Jo nebūtina naudoti, nes paslaugos nereikia pristatyti nei vizualiai, nei garsiškai. Visiškai pakanka jei potencialus klientas reklaminį

pranešimą perskaito spaudoje. Todėl dėmesį reikia sukoncentruoti kuriant patį reklaminį pranešimą, kad jis kuo daugiau būtų įsimintinas ir patraukiantis dėmesį.Pastebėta, kad žžmonės yra jau įpratę tokio tipo reklaminių pranešimų ieškoti laikraščių paskutiniame puslapyjje. Mūsų reklama stengsis nukonkuruoti konkurentų reklamą. Taip pat naudosime reklamą ant firmos transporto priemonių.