Komunikacijos
Ženklų kategorijos, jų taikymas ir organizavimas
Tema: Ženklų kategorijos, jų taikymas ir organizavimas Ženklų kategorijos Pagrindinės sąvokos Peirce’as su Saussure’u stengėsi paaiškinti įvairius būdus, kuriais ženklai…
Viesa kalba. Kalbu tipai.
VIEŠA KALBA. KALBŲ TIPAI. SITUACIJŲ ANALIZĖ.Dalykinė komunikacija TITULINIS 1. Kalbų tipai 31.1 Pranešimas 31.2 Politinės kalbos 51.3 Akademinės kalbos. 61.4…
VS stebejimo ir kontroles iranga
Mykolo Romerio universitetas Kauno policijos fakultetas Policijos veiklos katedra VSA(n)1 kurso 1 grupės studento Rašto darbasTema:Valstybės sienos stebėjimo ir kontrolės…
Komunikacijos procesas organizacijoje
TURINYS ĮŽANGA..............................31. KOMUNIKACIJOS PROCESO APIBŪDINIMAS.................42. TARPASMENINĖ KOMUNIKACIJA IR JĄ ĮTAKOJANTYS VEIKSNIAI....62.1. Skirtingas suvokimas ir kaip jo išvengti....................62.2. Emocijos..............................72.3. Neverbalinė (nežodinė)…
Mobilios kompiuterijos mados tęsiasi
Mobilios kompiuterijos mados tęsiasiŠį mėnesį bendrovė „Vermond“ pademonstravo naują mobilųjį telefoną „Doubler“, atliekantį daug įvairių funkcijų. Akį pirmiausia patraukia išskirtinis…
Biblioteka ir cenzūra
ĮVADAS Teisė į informaciją ir raiškos laisvė yra vienos svarbiausių žmogaus teisių. Nevaržomai mąstyti, laisvai reikšti savo nuomonę, laisvai gauti…
INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ (INFORMACINIŲ SISTEMŲ) POVEIKIS ORGANIZACIJOS VIDINEI VEIKLAI
Įvadas Informacinės technologijos ir telekomunikacijos (ITT) skverbiasi į visas žmogaus veiklos sritis, veikia žmonių gyvenimo būdą, kultūrą ir kt. XXI…
Tarpasmeninė ir grupinė komunikacija verslo organizacijoje
Komunikavimas per kompiuteriusSiuolaikinese organizacijose komunikawima praplete ir praturtino kompiutere technologija. Tai el pastas intraneto bei ekstraneto rysiai bei wideokonferencijos. Pavyzdziui…
Įvaizdžio kurimo strategija verslo organizacijoje
Reklamos reikšmėOrganizacijos įvaizdį lemia labai daug faktorių – vadovų reputacija, darbuotojų kvalifikacija, teikiamų paslaugų kokybė ir t.t. Vienas iš jų…
Marketingo, reklamos ir ryšių su visuomene palyginimas
Marketingo, reklamos ir ryšių su visuomene palyginimasRyšiai su visuomeneRyšiai su visuomene – tai planuota, ilgalaikė, nuolatinė veikla, kuria organizacija, teikdama…
Orgainzacijos kultūra
Organizacijos, kaip ir žmonės, turi asmenybės bruožų. Kaip kiekvienas žmogus turi genetiškai paveldėtas savybes, išsiugdytą charakterį, taip ir kiekviena organizacija…
Tarptautinės komunikavimo priemonės
UNESCO – Jungtinių Tautų švietimo, mokslo ir kultūros organizacija, įkurta Jungtinėse Tautose1949m. siekiant skatinti bendradarbiavimą tarp skirtingų tautų švietimo, mokslo,…
Komunikacijos ir informacijos sąntykis ir apibrėžimai
Komunikacijos ir informacijos sąntykis ir apibrėžimai Komunikacija yra toks žmogaus veiklos aspektas, kurį kiekvienas pripažįsta kaip vieną esmingiausių mūsų egzistencijai,…
KODAI
KODAIKodas, kaip procesas, yra užkodavimas (kodavimas) ir dekodavimas. Tai tiesioginis ir atvirkštinis procesai. Kodavimui dažniausiai naudojami skaičiai, kodiniai pažymėjimai. Iš…
Integruotos komunikacijos samprata ir istorija
Integruotos komunikacijos samprata ir istorija Per pastarąjį dešimtmetį kardinaliai pakito Lietuvos gyvenimas. Ir tai ne tik Lietuvos nepriklausomybės įtaka. Iš…