Komunikacijos
FORMALI IR NEFORMALI KOMUNIKACIJA VERSLO ORGANIZACIJOJE
FORMALI IR NEFORMALI KOMUNIKACIJA VERSLO ORGANIZACIJOJE Kiekvienos organizacijos egzistavimui bei efektyviam darbui reikalinga yra tiksli, kokybiška informacija bei nenutrūkstamas keitimasis…
Prekės ženklų rūšys ir vertės nustatymas
Prekės ženklų rūšys ir vertės nustatymas Patariu pasilikt tai, kas idomiausia ir suprantamiausia. Konspektuokit konspektus!!! 1. Prekės ženklo samprata ir…
Ryšių su klientais vadyba
Pradėsime nuo sąvokos. Taigi, ryšiai su klientais – tai ryšių su visuomene dalis, susijusi su esamais, buvusiais ir potencialiais klientais,…
Integruotos komunikacijos kompleksas
Integruotos komunikacijos kompleksasKiekviena organizacija turi nuspręsti, kuriuos komunikacijos būdus geriausia naudoti, nes kiekvienas rėmimo elementas turi savo pranašumus ir trūkumus…
VERSLO ORGANIZACIJOS ĮVAIZDŽIO MODELIAI
Mano tema yra „Verslo organizacijos įvaizdžio modeliai“. Kad geriau suprastumėt verslo organizacijos įvaizdžio modelius, trumpai supažindinsiu kas yra tas organizacijos…
Įvaizdžio sandara ir lygiai: kultūra, profilis, identitetas
Įvaizdžio sandara ir lygiai: kultūra, profilis, identitetasKonkurencija rinkoje verčia griebtis įvairaus pobūdžio marketingo strategijų, įprastomis ir ne tokiomis įprastomis priemonėmis…
verslo organizacijos viešųjų ryšių planas
VERSLO ORGANIZACIJOS VIEŠŲJŲ RYŠIŲ PLANAS Kam reikalingas viešųjų ryšių planas? Konkretūs viešųjų ryšių planavimo argumentai, kurie:· Padeda suderinti viešųjų ryšių…
Ryšių su visuomene samprata verslo organizacijoje
Ryšiai su visuomene Ryšiai su visuomene (RSV) yra disciplina, nagrinėjanti organizacijos komunikaciją su tikslinėmis publikomis, siekiant abipusio supratimo ir palaikymo,…
Žinių vadyba organizacijoje
Žinių vadyba organizacijoje Su žinių valdymu susiję procesai visą laiką buvo būtina žmonijos veiklos dalis. Suklestėjo nemažai profesijų – mokytojų,…
Žinių vadyba organizacijoje
Žinių vadyba organizacijoje Visų pirma norint suprasti, kas yra žinių vadyba, reikėtų apibrėžti, kas yra žinios. Žinios – dinamiškas patirties,…
Komunikacija organizacijos viduje
Komunikacija yra bendravimas, informacijos ir žinių perdavimas, keitimasis patyrimu, mintimis, išgyvenimais. Komunikacija gali būti įvairi – intrapersonalinė (vidinė), interpersonalinė (tarp…
Mėgėjiška video įranga
Praeities, dabarties ir ateities mėgėjiška filmavimo technika yra glaudziai susijusi: nesibaigus senesnės kartos technikos erai, atsiranda naujų modelių, o šiems…
ISDN tinklų panaudojimas skaitmeninei informacijai perduoti
ISDN tinklų panaudojimas skaitmeninei informacijai perduoti ISDN (Integrated Services Digital Network) – Skaitmeninis visuminių paslaugų tinklas. Integrated – visuminis, t.y.…
Laikraščiai internete
TURINYS ĮVADAS 31. “LIETUVOS RYTAS” 42. “LIETUVOS AIDAS” 63. “LIETUVOS ŽINIOS” 74. “KAUNO DIENA” 95. “THE NEW YORK TIMES” 10IŠVADOS…
Informacinių technologijų taikymas logistikoje
Turinys:Įvadas 2I DALIS1. UAB “Transekspedicija” apžvalga, teikiamos paslaugos, bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas 32. Krovinių vežime naudojama dokumentacija 112.1. Kontraktai…