Vadyba
Verslo planas
Turinys I. Apibendrinimas 3II. Verslo aprašymas 4III. Marketingas 53.1 Verslo aplinkos veiksniai 53.2. Konkurencija rinkoje 73.3. Marketingo tikslai ir strategijos…
Verslo planas
2. Svarbiausieji verslo plano reikalavimai Verslo planas – firmos ar verslininko programinis dokumentas, pagrindžiantis verslo sumanymo esmę, jo pelningumą, konkurentabilumą…
Personalo vadyba
Pareigybės apibūdinimas :Pardavėjo(s) pareigas gali užimti, pageidautina turintis aukštesnįjį arba aukštąjį išsilavinimą. Turi žinoti buhalterinės apskaitos ir atskaitomybės pagrindus, prekių…
VKV priemonės ir būdai
Turinys 1) Įvadas ..............................3,2) Visuotinės kokybės vadyba ........................4,3) Orientavimasis į kokybę ...........................5,4) J.M.Jurano požiūris .............................5,5) V.Edwardso Demingo požiūris ......................6,6) Orientavimosi…
E-komercija ir elektroninė prekyba
Turinys 1. Kas tai yra E-komercija ir kokios yra jos rūšys?............3 2. E-komercijos vystymasis ir jo “stabdžiai”...............4 3. E-komercija Europos…
Hedoniško apsipirkimo motyvacijos
TurinysĮvadas..............................31. Hedoniško apsipirkimo motyvacijos..............32. Pagrindas ir literatūros apžvalga................42.1. Apsipirkimo motyvacijos....................43. Skalės sudarymas.........................53.1. Srautas.............................63.2. Laiko iškraipymas.......................63.3. Estetinis kreipimasis......................63.4. Produkto naujoviškumas....................73.5. Nedosnumas...........................73.6.…
Viešasis administravimas
ĮŽANGA Lietuva, skirtingai nuo pažangių, nuoseklų vystymosi kelią turėjusių Vakarų valstybių, negali pasigirti giliomis viešojo administravimo tradicijomis. Per penkiasdešimt Sovietinio…
Verslo apskaitos standartai
TURINYS Įvadas 31. 1-asis Verslo apskaitos standartas „Finansinė atskaitomybė“ 42. 2-asis Verslo apskaitos standartas „Balansas“ 43. 3-iasis Verslo apskaitos standartas…
Paslaugų marketingas
TURINYS Įvadas 3 1. Įmonės ir jos prekių charakteristika 4 2. Marketingo aplinkos analizė 2.1. Mikroaplinkos analizė 7 2.2. Makroaplinkos…
Marketingas – kainos nustatymas
VILNIAUS UNIVERSITETASKAUNO HUMANITARINIS FAKULTETASFINANSŲ IR APSKAITOS KATEDRAVadybos ir verslo administravimo programaMARKETINGAS: KAINOS NUSTATYMASMTP praktinis darbas . Kaunas 2004 TURINYS ĮVADAS..............................21.KAINOS…
Socialinių – psichologinių poveikio priemonių įtaka darbuotojų motyvacijai ir darbo efektyvumui
TURINYS ĮVADAS 3SOCIALINIAI – PSICHOLOGINIAI MOTYVAVIMO METODAI 4PAGRINDINIAI STANDARTINIAI MORALINIAI STIMULAI 4KONKRETŪS MORALINIAI PERSONALO SKATINIMO METODAI 7NESTANDARTINIAI MOTYVACIJOS BŪDAI 8IŠVADOS…
vadovo tipai
Daugelio įmonių sėkmė tiesiogiai priklauso nuo jos pavaldinių ir vadovo tarpusavio santykių . Tik geras tarpusavio pažinimas leidžia gerai ir…
Ryšiai su visuomene firmoje „Ralinga“
Turinys Titulinis lapas.............................1Turinys..............................2Ryšiai su visuomene firmoje “Ralinga” ir KoRyšių su visuomene planas........................3Bendras ryšių su visuomene “Ralingoje” ir Ko vertinimas............4Krizės, skandalai…
Darbų sauga
STUDIJŲ MODULIO CHARAKTERISTIKA Tikslas: Darbo ir civilinės saugos studijų tikslas – suteikti žinių, siekiant užtikrinti darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų…
AB ir UAB idealiausias variantas verslui
ĮVADAS Šiais laikais Lietuvoje verslu gali užsiimti tiek fiziniai, tiekjuridiniai asmenys. Asmenys, norintys įsteigti įmonę, gali pasirinkti,kokio tipo (rūšies) įmonę…