Rinkodara
Žiniasklaida
ŽMOGUS IR VISUOMENĖŽiniasklaida, kitaip dar vadinama „visuomenės informavimo priemonėmis“ – tai priemonės, informaciją sugebančios pateikti plačiam žmonių ratui.Tradiciškai žiniasklaidai priskiriama…
apie Salcininku miesteli
Šalčininkai Šalčininkai – miestas Lietuvos pietryčiuose. Iki Vilniaus vos 45km. Su sostine jungia ir plentas, ir geležinkelis.Šalčininkams vardą davė upė.…
Teoriniai reklamos aspektai
TURINYSĮVADAS 31. REKLAMOS SAMPRATA, ESMĖ IR RYŠYS SU KITAIS MOKSLAIS 42. REKLAMOS RAIDA 62. 1. Reklamos užuomazgos antikiniame pasaulyje 62.…
Ataskaita apie „AVON“ rinkodaros veiksnius
TurinysTURINYS 2TRUMPAI APIE AVON 3PREKIŲ ASORTIMENTAS 4PREKIŲ KOKYBĖ 4APTARNAVIMAS IR PREKĖS PRISTATYMAS 5PREKIŲ KAINOS 5RĖMIMAS 6STRATEGIJA 7 Trumpai apie AVONNuo…
viesbucio analize
ŠIAULIŲ KOLEGIJOSVERSLO IR TECHNOLOGIJŲ FAKULTETOTURIZMO ADMINISTRAVIMO STUDIJŲ KATEDRA Vardas PavardėTurizmo administravimo studijų programos 1 k. studentė ĮVADAS Į SPECIALYBĘ PRAKTIKA…
Strateginis marketingo planavimas: UAB „Strazdo baldai“
TURINYS Pardavimų skatinimas 2 Situacijos analizė /praktinė marketingo taikymo dalis/ 5 Paslaugų charakteristika 5 Paslaugų kainos ir nuolaidos 5 Rėmimo…
AB“NAUJOJI RINGUVA“ KONKURENCINIO MARKETINGO SPRENDIMAI
1. Įmonės charakteristika 1920 m. gegužės mėn. įkurta Akcinė aliejaus bendrovė “Ringuva”, kuri Lietuvai buvo ypač reikalingas. Mat lietuviai, savo…
„Samsono“ asortimento analizė
TURINYS ĮVADAS 31. UAB „SAMSONAS“ 42. UAB „SAMSONAS“ ASORTIMENTO ANALIZĖ 53. UAB „SAMSONAS“ SITUACIJOS RINKOJE ANALIZĖ 7IŠVADOS 9LITERATŪRA 10ĮVADASUAB „Samsonas“…
ASMENINIS PARDAVIMAS: NUO KO PRIKLAUSO REZULTATAI
TURINYS: ĮVADAS 31. ASMENINIO PARDAVIMO VIETA RINKODAROJE 52. PARDAVIMO TEORIJOS 82.1. Aids teorija 82.2. Stimulo ir reakcijos teorija 82.3. Poreikio…
Pardavimu skatinimas, reklama, reklamos strategija ir planavimas
PRAKTINIS DARBAS NR – 1 Pardavimų skatinimas Darbo tikslas – Gebėti įvertinti pardavimą skatinančius veiksnius. Darbo uždaviniai:įvertinti rinkos situaciją;parinkti pardavimo…
Reklamos įtakos vartotojų elgsenai tyrimas Klaipėdos miesto viešbučių rinkoje.
TURINYS Įvadas..............................3 I. Reklaminės veiklos reglamentavimo problemos........................51.1 Reklamos sąvoka, terminologija........................81.2 Reklaminės veiklos reglamentavimo patirtis Europoje ir kitose šalyse....121.3 Reklaminės veiklos…
Darželio „Pingviniukas“ rinkodaros strateginis planas
TURINYS TURINYS 2ĮVADAS 31 ĮMONĖS VIZIJA IR MISIJA 31.1. Vaikų darželio-pradinės mokyklos “Pingvinukas” vizija 31.2. Vaikų darželio-pradinės mokyklos “Pingvinukas” misija…
Viešbučio „Baltparkt“ strateginis planas
TURINYS ĮVADAS1.STRATEGINIO RINKODAROS PLANO TEORINĖ ANALIZĖ................41.1 Įmonės misija, tikslai, rinkodaros tikslas............................41.2 Perspektyvų tyrimo samprata..............................51.3 Bendrųjų rinkodaros strategijų teorinė analizė.........................61.4 Rinkodaros…
UAB „Fazer kepykla“ rinkodaros strateginis planas
KLAIPĖDOS VERSLO IR TECHNOLOGIJŲ KOLEGIJAVerslo fakultetasĮstaigų ir įmonių administravimasUAB „Fazer kepykla“ rinkodaros strateginis planasAtliko . ( )Tikrino Lekt. ( )Klaipėda,…
UAB „Rodiklis“
Turinys Įvadas 31. UAB “Rodiklis” bendra apžvalga 42. Paslaugų paketas 43. Paslaugų klasifikavimas 54. Paslaugų kainodara 55. Paslaugos teikimo procesas…