Rinkodara
Reklamos įtaka pirkėjui
TURINYSĮVADAS 2REKLAMOS REIKŠMĖ IR TIKSLAI 3REKLAMOS REIKŠMĖ 3REKLAMOS TIKSLAI 3REKLAMOS PLATINIMO PRIEMONĖS 4VARTOTOJAS 4REKLAMOS PROCESO SUDĖTINĖS DALYS 4REKLAMOS RŪŠYS, TIPAI,…
Marketingo tyrimai
Marketingo tyrimai, konspektai, breziniai Marketingo tyrimų samprata Marketingo tyrimų svarbiausioji funkcija yra teikti marketingo sprendimų priėmimui reikalingą informaciją. Marketingo tyrimų…
Paslaugų rinkodara
Paslaugų rinkodara. Viena iš pagrindinių pastarojo meto pasaulio ekonomikos tendencijų yra fenomenali paslaugų plėtra. Poslinkį į paslaugų ekonomiką pirmiausia lėmė…
Marketingo planas Danijos rinkai
Turinys1. ĮVADAS 32. DANIJOS ISTORIJOS SANTRUMPA 33. GEOPOLITINĖ IR KULTŪRINĖ SITUACIJA 33.1. GEOGRAFIJA 33.2. SOCIALINĖS INSTITUCIJOS 53.3. RELIGIJA IR ESTETIKA…
Reklamos ypatumai tarptautinėje rinkoje
TURINYS psl 1. ĮVADAS 3 1. TARPTAUTINĖS REKLAMOS PLĖTRA IR JOS STATUSAS 4 2. KŪRYBINĖS STRATEGIJOS TARPTAUTINĖJE REKLAMOJE 8 3.…
Teztour konkurencinė aplinka
Turinys Įvadas 1. UAB “TEZ TOUR“ VEIKLOS IR INFORMACIJOS ŠALTINIŲ APŽVALGA 2. ĮMONĖS MARKETINGO VEIKLOS VERTINIMO PRINCIPAI2.1. Įmonės marketingo makroaplinka…
Sidrų pasiūlos ir paklausos Mažeikių mieste tyrimas
TURINYS ĮVADAS..............................31. Tyrimo problema..............................42. Tyrimo objektas..............................43. Antrinių duomenų analizė..............................84. Pirminių duomenų rinkimo metodai.............................135. Tyrimo imties pagrindimas..............................146. Instrumentarijaus pagrindimas ir parengimas.......................147.…
Vartotojų elgsenos įtaka organizacijos rinkodaros sprendimams
Vartotojų elgsenos įtaka organizacijos rinkodaros sprendimams Įvadas Jau seniai vartotojas ir jo poreikiai tapę vienu iš svarbiausių objektų kiekvienos organizacijos…
Marketingo planas „Dvarčionių keramika“
Turinys Įvadas 31. Įmonės charakteristika 42. AB “Dvarčionių keramika” perspektyvų tyrimas 52.1. Makroaplinkos analizė 52.2.1. Ekonominė aplinka 62.2.2. Politinė –…
Sveikatingumo centro „Linija“ marketingo komplekso analizė
Turinys Įvadas .............................. 11. Produktas .............................. 22. Kaina .............................. 73. Paskirstymas ..............................114. Rėmimas ..............................12Išvados .............................. 16Naudota literatūra .............................. 17ĮvadasŠiuo metu…
Marketingas…“Reklama internete“
ĮVADAS 21. INTERNETINĖ REKLAMA 31.1. Reklaminė kampanija internete. Jos tikslai ir užduotys 31.2. Reklamos objektas 31.3. Reklaminis skydelis 41.3.1. Reklaminių…
Prekių ženklų marketingas
PREKIŲ ŽENKLŲ MARKETINGAS Marketingo kursinis darbas TURINYS TURINYS 2ĮVADAS 31. TEORINIS PAGRINDIMAS 51.1. PREKINIO ŽENKLO SAMPRATOS PRISTATYMAS 51.2. PREKIŲ ŽENKLŲ…
Knygų pristatymų kaip reklamos formos analizė
TURINYS ĮVADAS 31. Pasirinktų knygų pristatymų trumpa apžvalga 41.1. Jūratės Stauskaitės „13×13: trylika klausimų trylikai vyrų“ 41.2. Marcelijaus Martinaičio knygos…
VIEŠBUČIO “VANAGUPĖ” MARKETINGO PLANAS
VIEŠBUČIO “VANAGUPĖ” MARKETINGO PLANASKURSINIS DARBAS TURINYS ĮVADAS..............................31.VERSLO ĮMONĖS STATUSAS, TEIKIAMOS PASLAUGOS, ĮKŪRIMO MOTYVAI..............................42.RINKODAROS REIKŠMĖ IR VIETA ĮMONĖJE................63.ĮMONĖS RINKODAROS VADYBOS KONCEPCIJOS............84.VIEŠBUČIO…
Įmonė „Gardėsis“
TURINYS Įvadas..............................2 1. Marketigo komplekso programos elementai............................32. Marketingo orientacija įmonėje............................43. Įmonę „Gardėsis“įtakojantys mikroaplinkos ir makroaplinkos elementai...........84. UAB „Gardėsis“ įmonės rinka…