RAŠINIAI KURSINIAI DARBAI REFERATAI PRATYBŲ ATSAKYMAI ĮKELK

Rinkodara

gamybos marketingas
Turinys Marketingo tarnyba..................3 Marketingo valdymas..................3 Marketingo procesas.................4MARKETINGO TARNYBAMarketingo tarnybos veikla įmonėje yra labia svarbi, nes pirkėjas yra įmonės šeimininkas. Marketingo…
Marketingo valdymo ir jo tobulinimo A. Miliauskienės individualioje įmonėje analizė ir galimybės
Turinys Įvadas..............................31. Marketingo aplinka..........................41.1. Marketingo makroaplinka........................41.1.1. Ekonominė aplinka.........................41.1.2. Socialinė-kultūrinė aplinka.......................41.1.3. Teisinė-politinė aplinka.......................41.1.4. Technologinė-mokslinė aplinka....................51.1.5. Ekologinė aplinka..........................51.2. Marketingo mikroaplinka.........................51.2.1. Pirkėjai..............................51.2.2. Tiekėjai..............................51.2.3.…
“ ŽMONIŲ POŽIŪRIS Į KORUPCIJĄ ”
Įvadas..............................3Tyrimo tikslai..............................4Pagrindiniai tyrimo uždaviniai..........................4Tyrimo metodika..............................4Tyrimo duomenų analizė.............................5Išvados..............................9Asmeninė kritika.............................. 11Priedas ( anketa )..............................12 Įvadas. Mūsų šalyje labai plinta kyšininkavimas kaip socialinis…
Marketingo konspektai
TURINYS 1. Marketingo samprata.......................... 51.1. Apibrėžimas, ryšys su kitais mokslais................. 51.2. Marketingo principai...................... 61.3. Svarbiausios prekybinės koncepcijos................ 61.4. Marketingo uždaviniai…
Įmonės prekės politika
TURINYS ĮVADAS..............................41. PREKĖ..............................51.1.Prekių klasifikavimas.............................71.1.1.Prekių klasifikavimas pagal pirkimo būdą...................71.1.2.Prekių grupavimas pagal naudojimo požymius...................81.1.3.Prekių pasirinkimo kriterijai........................81.2.Prekės ženklas..............................101.2.1.Motininis prekės ženklas..........................121.3.Prekės gyvavimo ciklas..............................132. UAB…
UAB „Tele2″ ir kitų mobiliojo ryšio bendrovių rinkos analizė
TURINYSĮvadas..............................2UAB „Tele2“ charakteristika..............................31. Bendra rinkos charakteristika..............................32. UAB „Tele2“ charakteristika..............................33. UAB „Tele2“ vartotojai..............................34. Tyrimo anotacija..............................45. Tyrimo imties charakterizavimas..............................4UAB „Tele2“ ir kitų…
AB „Žemaitijos pienas“ veiklos analizė
TurinysĮvadas 2Pozicionavimas 3Pasiūlos pozicionavimas 5Pozicionavimas rinkoje 5Prekių pozicionavimas 6Pozicionavimas pagal vertę 7Prekių ženklas 7Fokusavimas 9Prekinio ženklo galia 10Ar prekės vardas…
Praktikos ataskaita
TURINYS ĮVADAS .............................. 31. TEORINĖ DALIS .............................. 51.1 Marketingo teorijos sąvokų apžvalga .................. 61.1.1. Marketingo kompleksas ........................ 61.1.2. Paslaugų marketingas…
Integruotos marketingo komunikacijos
UNIVERSITETASEKONOMIKOS IR VADYBOS FAKULTETASMARKETINGO KATEDRA Integruotos marketingo komunikacijosReferatas Kaunas, 2005 TURINYS ĮVADAS..............................31. MARKETINGO KOMUNIKACIJOS SAMPRATA.......................42. MARKETINGO KOMUNIKACIJOS PROCESAS.......................73. INTEGRUOTOS MARKETINGO…
Konkurenų analizė
KONKURENTŲ ANALIZĖ Turinys Įvadas 3Įmonių pristatymas 4Tyrimų analizė 7Tiesioginė konkurentų analizė 9Anketos duomenų analizė (procentais) 15Žodinė apklausa 19Išvados 20Literatūros sąrašas…
Paskirstymas
Įvadas Produkcijos realizavimas – tai vienas iš svarbiausių klausimų komercijos moksle, nes tik pardavus produkciją galima padengti jos gamybos kaštus.…
Dvarčionių keramikos marketingo planas
1. Įmonės charakteristika Dvarčionyse 1888m. buvo įkurta plytinė. Iki II pasaulinio karo pradžios plytinėje dirbo apie 100 žmonių. Plytinėje per…
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas
1 užduotisPateikti 4 autorių požiūrius į rinkos ir tikslinės rinkos sampratas. Pateikti savo nuomonę. 1 lentelė. Rinkos ir tikslinės rinkos…
UAB Rėmimo priemonių analizė
TURINYS ĮVADAS..............................51. RĖMIMO KOMPLEKSAS IR JO SISTEMOS FORMAVIMAS..............61.1.Rėmimo veiksmų charakteristikos............................61.2. Rėmimo uždaviniai, tikslai ..............................141.3. Rėmimo komplekso struktūrą lemiantys veiksniai .................151.1…
Rėmimo politika
TURINYS ĮVADAS 31. RĖMIMO TEORINIAI MODELIAI 61.1. Marketingo strategija ir valdymas 61.1.1 Marketingo strateginis planavimas 61.1.2 Marketingo komplekso vieta marketingo…
1 5 6 7 9