Rinkodara
AB“Vilniaus Vingis“ rinkodaros planas
TURINYS: 1. ANOTACIJA VADOVAMS 32. BENDRA INFORMACIJA APIE AB “VILNIAUS VINGIS” 43. AB “VILNIAUS VINGIS” MISIJA IR TIKSLAI 54. SITUACIJOS…
Kainodaros organizavimas „X“ imoneje
TURINYSTURINYS 1ĮVADAS 2KAINODAROS ORGANIZAVIMO TEORIJA 3Kainos samprata ir reikšmė 3Kainų politika ir jos rūšys 4Prekės gyvavimo ciklo kainų politika 8Kainodaros…
Marketingo planas
TURINYS ĮVADAS..............................2SANTRAUKA..............................3SUMMARY..............................41. AB “LIETUVOS TELEKOMAS” MAKRO IR MIKRO APLINKA...51.1 Politinė – teisinė aplinka.........................5 1.2 Ekonominė aplinka...........................91.3 Konkurencinė aplinka...........................131.4 Technologinė aplinka............................151.5…
Strateginis marketingo planavimas
Turinys ĮVADAS 21. MARKETINGO PLANAVIMO SVARBA 32. MARKETINGO STRATEGIJA 43. BENDROS MARKETINGO STRATEGIJOS 73.1 Konkuravimo būdo strategijos 73.1.1 Lyderiai 83.1.2…
Solialinė – kultūrinė aplinka
[pic] VILNIAUS KOLEGIJA VERSLO VADYBOS FAKULTETAS Dieninių studijų skyriaus II kurso VA04B grupės studentės Živilė KAVALIAUSKAITĖ Marta CECHANOVSKAJA Lina NEDZINSKAITĖ…
Pasiūla ir paklausa
Įvadas Rinkos dėsnius lengviau suprasti, nagrinėjant idealų rinkos modulį. Idealios rinkos subjektai yra individualus pirkėjas ir individualus pardavėjas arba vartotojas…
Marketingo samprata
1. Marketingo samprata Marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus…
Globalinio marketingo apraiškos prekyboje
TURINYS ĮVADAS 31. GLOBALINIS MARKETINGAS. JO TURINYS IR REIKŠMĖ 42. VEIKLOS UŽSIENIO RINKOJE BŪDAI 63. PRODUKTO IR RĖMIMO STRATEGIJOS UŽSIENIO…
Tarptautinis marketingas, jo uždaviniai ir ypatumai
Turinys Įvadas 31. Marketingo samprata 42. Tarptautinis marketingas 53. Tarptautinio marketingo uždaviniai 64. Svarbiausieji tarptautinio marketingo sprendimai 95. Tarptautinio marketingo…
Imonės „Saldu Gardu“ marketingo planas
[pic] VILNIAUS KOLEGIJA EKONOMIKOS FAKULTETAS Marketingo katedra Dieninių studijų skyriaus II kurso BA03B grupės studentė ĮMONĖ „SALDU GARDU“ Praktiniai darbai…
Sidro „Fizz“ tyrimas
Turinys Turinys 1Įvadas 21. sidro atsiradimo istorija 31.1. Sidro “Fizz” gamyba 31.2. Sidro populiarumas JAV ir Europoje 32. Asortimento analizė…
Įmonės marketingo makroaplinka
TURINYS 1. Įvadas2. Marketingo aplinkos apibūdinimas2.1. Mokslinė – technologinė aplinka2.2. Gamtinės aplinkos ypatumai2.3. Ekonominė aplinka2.4. Demografinė aplinka2.5. Socialinė kultūrinė aplinka2.6.…
Ryšiai su visuomene, funkcijos ir rišys su kitais marketingo komplekso elementais
ĮVADAS SUPRSTI: Ryšių su visuomene esmę, reikšme ir naudojimo marketinge tikslus; kokios visuomenės grupės yra svarbios įmonei ir kodėl; koks…
UAB X Rimkos tyrimas
Turinys1 Klientai 22 Rinkos dydis ir kryptys 33 Konkurencija ir pranašumai prieš konkurentus 33.1 Konkurentai 33.2 Pranašumai prieš konkurentus 44…
UAB X Rinkodara
Turinys1 Varomosios jėgos ir ištekliai 22 Pramonės, bendrovės ir jos produktų apžvalga 22.1 Pramonė 22.2 Informacija apie įmonę, esamos būklės…