RAŠINIAI KURSINIAI DARBAI REFERATAI PRATYBŲ ATSAKYMAI ĮKELK

Rinkodara

Sidro FIZZ tyrimas
TURINYS TURINYS 1ĮVADAS 21. SIDRO ATSIRADIMO ISTORIJA 31.1. Sidro “Fizz” gamyba 31.2. Sidro populiarumas JAV ir Europoje 32. ASORTIMENTO ANALIZĖ…
Marketingo strategijos informacinėje veikloje
VILNIAUS GEDIMINO TECHNIKOS UNIVERSITETASVERSLO VADYBOS FAKULTETASTARPTAUTINĖS EKONOMIKOS IR VADYBOS KATEDRA MARKETINGO STRATEGIJOS INFORMACINĖJE VEIKLOJE Vilnius2005TURINYS ĮVADAS..............................31. MARKETINGO STRATEGIJOS TEORINIAI PAGRINDAI...........41.1.…
Paslaugų produkto gyvavimo ciklas ir paslaugų produkto plėtojimo kryptys
ĮVADAS Darbo tema: paslaugų produkto gyvavimo ciklas ir paslaugų produkto plėtojimo kryptys. Darbo tikslas – paslaugų produkto gyvavimo ciklo ir…
Prekės analizė
[pic] VILNIAUS KOLEGIJA EKONOMIKOS FAKULTETAS Ekonomikos katedra Suaugusiųjų mokymo skyriaus DVN01 M gr. studentė .............. KURSINIS DARBAS Darbą tikrino dėst.…
X įmonės analizė
RekREACIJOS PAGRINDŲ APKLAUSOS ANKETA 1. Maitinimo įmonė. Adresas. Su jumis bendraujančio įmonės atstovo pareigybė.2. Ar bendradarbiaujate su Šiaulių miesto turizmo…
Vadovavimo stilius
TURINYS ĮVADAS 31. STRATEGINIO RINKODAROS PLANO TEORINĖ ANALIZĖ 41.1. Perspektyvų tyrimo samprata 51.2. Bendrųjų rinkodaros strategijų teorinė analizė 61.3. Rinkodaros…
Reklama
TURINYS 1. Įvadas.............................. 22. Reklamos skirstymas....................... 33. Skaitmeninė reklama....................... 4 3.1. Kas yra skaitmeninis vaizdas................ 43.2. Monitorius ir spauda..................... 43.3.…
Verslo orientacijos
TURINYS ĮVADAS. Verslo koncepcijos ir verslo orientacijos apibūdinimas.......... 2GAMYBOS ORIENTACIJA.......................... 2PREKĖS ORIENTACIJA ........................... 4PARDAVIMO ORIENTACIJA........................ 5MARKETINGO ORIENTACIJA....................... 6SOCIALINIO – ETINIO…
Organizacijos strategija: samprata, lygiai, rengimo eiga
TURINYS Turinys.............................. 2 psl.I. Įvadas.............................. 3 psl.II. Teorinė kursinio darbo dalis........................... 4 psl. 1. Organizacijos strategija: samprata, lygiai, rengimo................ 4…
Banko reklamos technologijos
Laboratorinis darbas Nr. 3 Firmos gaminių reklamos priemonių pasirinkimas ir ekonominis pagrindimas Darbo tikslas: išanalizuoti galimas firmos gaminių reklamos priemones…
UAB „Trikotažas“ rinkodaros veiklos analizė
ANOTACIJA Rasa Rimkienė UAB ”Trikotažas” rinkodaros veiklos analizė. Baigiamasis darbas. Baigiamąjame darbe yra suformuluotos UAB ,,Trikotažas“ rinkodaros veiklos problemos.Įvertinta UAB…
Paslaugų rinkodara
TURINYS ĮVADAS 11. PASLAUGŲ ESMĖ, SAVYBĖS IR KLASIFIKACIJA 21.1. Paslaugų esmė 21.2. Paslaugų savybės 31.3. Paslaugų klasifikacija 62. PASLAUGŲ RINKODAROS…
AB „Žemaitijos pienas“ veiklos analizė
TURINYS ĮVADAS 21. KAS YRA RINKODARA 41.1. RINKODAROS SAMPRATA 41.2. “ KETURIŲ P ” RINKODAROS PROGRAMA 51.3. RINKOS IR RINKODARO…
Reklamos poveikio įvertinimas
VILNIAUS KOLEGIJOS VERSLO VADYBOS FAKULTETASVERLO VADYBA – 65303S121 REKLAMOS POVEIKIO ĮVERTINIMAS LAŽYBŲ BENDROVEI „TOP SPORT“ Kursinis darbas Verslo vadybos fakultetoVV02C…
Paprastų akcijų patrauklumo
PAPRASTŲ AKCIJŲ PATRAUKLUMO ĮVERTINIMAS Referatas Turinys Įvadas............................................ 3 1. PAPRASTŲJŲ AKCIJŲ CHARAKTERISTIKA.................... 4 1.1 Akcijų skirstymas pagal formas, rūšis, klases...................…