Vadyba
Planavimas ir strateginis valdymas
3 tema. Planavimas ir strateginisvaldymas. Planavimas organizacijose – tai tikslų nustatymas irpriemonių tiems tikslams pasiekti parinkimas.Be plano vadovai: – nežino,…
Personalo skatinimas „X“ imoneje
darbuotojų, kadangi darbo valandos ilgos, darbas daugiau stovimas, todėl vyresniems darbininkams sunku dirbti. Administracijos darbuotojų amžiaus vidurkis – 40-45 metai.…
Paskirstymo kanalai ir marketingo logistika
Paskirstymo kanalai ir marketingo logistikaPaskirstymo turinį sudaro visuma veiksmų, kuriais tam tikra prekė iš gamintojo tiesiogiai ar per tarpininkus perduodama…
Pokyciai organizacijoje, privalumai ir trukumai
TURINYS ĮVADAS 31. POKYČIŲ VADYBA 42. POKYČIŲ PROCESAS ORGANIZACIJOJE 83. POKYČIŲ ĮGYVENDINIMAS ORGANIZACIJOJE 103.1. POKYČIŲ ORGANIZACIJOJE PRIVALUMAI IR TRŪKUMAI 123.3.…
moters ivaizdis reklamoje
__________________________________________________________________bakalauro darbas(bakalauranto (-ės) vardas, pavardė) tema____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ parengtas gynimui. ______________ _______________ (data) (vadovo parašas) Darbas įregistruotas _______________________________________________________ katedroje ______________ ________________(data) (raštvedės…
Įmonės motivavimas
TURINYS 1.Motyvacija UAB’’NEO GROUP’’...................3 2.Motyvacija ir motyvavimas......................5 3.Poreikis,motyvas,elgsena,tikslas....................6 4.Motyvacijos teorijų evoliucija.....................7 5.Motyvavimas organizacijoje.....................11 6.Motyvavimo priemonės..............................13 7.Išvados..............................18 8.informacijos šaltiniai........................19 1.MOTYVAVIMAS UAB‘‘NEO…
darbuotojų kaitos priežastys X įmonėje
TURINYS ĮVADAS 31. SAMPRATA 42. PERSONALO VAIDMUO ĮMONĖJE 72.1. Personalo formavimo etapai įmonėje 72.2. Personalo valdymas ir motyvacija 112.3. Darbuotojų…
UAB „namų jaukumas“ veiklos analizė
ĮMONĖS STRATEGIJA 3GAMYBINĖS VEIKLOS ANALIZĖ 4MARKETINGO VEIKLA 7PRODUKCIJOS GAMYBOS DINAMIKA 11FINANSINIŲ REZULTATŲ ANALIZĖ 12BALANSO ANALIZĖ 14FINANSINIŲ RODIKLIŲ SUVESTINĖ 17IŠVADOS 20LITERATŪRA…
organizacijos aplinka
Turinys ĮVADAS 31. ORGANIZACIJOS APLINKOS ESMĖ 42. ORGANIZACIJOS IŠORINĖ APLINKA 42.1 Tiesioginio poveikio veiksniai 62.2 Netiesioginio poveikio veiksniai 82.3 Išorinės…
Viešbučio „Beržas“ marketingo makroaplinkos analizė
TURINYSĮVADAS..............................1. ĮMONĖS „BERŽAS“ VEIKLOS CHARAKTERISTIKA..........2. ĮMONĖS MARKETINGO APLINKA.....................2.1 Mikroaplinka..............................2.2 Makroaplinka..............................3. MAKROAPLINKOS DARANČIOS ĮTAKA VIEŠBUČIUI “BERŽAS ” VEIKLAI.. 3.1 Ekonominė aplinka..............................…
BMS megapolis
TURINYS Įvadas..............................21. UAB „BMS“ VEIKLOS APŽVALGA IR INFORMACINIŲ ŠALTINIŲ APŽVALGA.....32. PARDAVIMŲ SKYRIAUS METODOLOGINIAI PRINCIPAI..................42.1 Pardavimo pradžia..............................42.2 Poreikių nustatymas..............................52.3 Produkto savybių,…
Marketingo tyrimas
MARKETINGO TYRIMAS „PIENO ŽVAIGŽDŽIŲ“ ĮMONĖJEKursinis darbas Atliko: Priėmė: KAUNAS 2004 TURINYS Įvadas..............................31. Situacijos analizė..............................41.1 Mikroaplinka..............................51.2 Makroaplinka..............................62. Problemos formulavimas..............................63. Tyrimo tikslai..............................74.…
INOVACIJŲ REIKŠMĖ ŠIUOLAIKINĖJE VISUOMENĖJE
Inovacijų valdymo referatas INOVACIJŲ REIKŠMĖ ŠIUOLAIKINĖJE VISUOMENĖJE TURINYS ĮVADAS .............................. 31. Inovacija ir inovacijų klasifikacija .............................. 42. Inovacijų reikšmė ..............................…
inovaciju samprata
Turinys Įvadas 31. Inovacijos sąvoka 42. Inovacijų klasifikavimas 53. Inovacinės veiklos kompleksiškumas 8Išvados 12Literatūros sąrašas 13ĮvadasInovacijų diegimas įmonėje yra vienas…
inovaciniu strategiju valdymas
Turinys Įvadas..............................3I dalis. Įmonių inovacinių strategijų teorijų principai..........41.1. Inovacijos ir inovacinės veiklos sąvokos............41.2. Inovacijų klasifikacija..................51.3. Inovacinės veiklos kompleksiškumas............71.4. Ekonominis inovacijų…