Pedagogika
Žalingi įpročiai
Įvadas „Žmogus nėra nei angelas, nei gyvulys, ir būtų nelaimė, jei kas panorėtų iš žmogaus padaryti angelą, nes tuomet dažniausiai…
Vaiko globa
EUROPOS KONVENCIJA DĖL SPRENDIMŲ, SUSIJUSIŲ SU VAIKŲ GLOBA, PRIPAŽINIMO IR VYKDYMO BEI VAIKŲ GLOBOS ATNAUJINIMO 1980 m. gegužės 20 d.,…
Nepilnamečių nusikaltimų socialiniai veiksniai
Nepilnamečių nusikaltimų socialiniai veiksniaiNepilnamečių nusikaltimai – svarbi visuomenės problema. Tokių nusikaltimų skaičius yra išaugęs, apie tai daug kalbama ir rašoma.…
Jaunesnysis mokyklinis amžius
ŠIAULIŲ UNIVERSITETASSPECIALIOSIOS PEDAGOGIKOS FAKULTETASSPECIALIOSIOS PEDAGOGIKOS KATEDRA Laura Barčianskaitė,Specialiosios pedagogikos irlogopedijos studijų programosII kurso, 4 grupės, 7 pogrupiostudentė Jaunesnysis mokyklinis amžius(7…
Sveikatos ugdymo konspektas I kursas
I. Sveikatos ugdymo kurso reikšmė:1. sveikatos suvokimas – įtikinti, kad sveikata yra vertybė ir ugdyti atsakomybę už ją.2. savęs pažinimas…
Mokymosi visą gyvenimą memorandumo tezių raiška Lietuvoje
2000 m. kovą Europos Taryba Lisabonoje numatė Europos sąjungos politiką ir veiksmus. Buvo prieita išvada, kad sėkmingą perėjimo prie žiniomis…
Šeimos pedagoginis švietimas
Turinys 1. Šeimos pedagoginis švietimas 22. Mokyklos „N“ tėvų pedagoginis švietimas 52.1 Kokia mokykloje tėvų pedagoginio švietimo sistema? Kas daroma…
„Kolpingo“ draugija
TURINYS ĮVADAS..............................3psl.1.KOLPINGO DRAUGIJOS ISTORIJA 1.1.Draugijos įkūrėjas..............................4psl. 1.2.Lietuvos Kolpingo draugija..............................5psl. 1.3.Kolpingo draugija pasaulyje..............................5psl.2.KOLPINGO DRAUGIJOS BENDRUOMENĖ 2.1.Kolpingo draugija kaip tikinčiųjų bendruomenė....................6psl. 2.2.Kolpingo…
gabiųjų vaikų poreikiai
TURINYS Įvadas..............................2psl.Specialieji gabiųjų vaikų poreikiai......................2psl.Gabiems vaikams mokykloje kylantys sunkumai.................3psl.Mokytojams kylantys sunkumai ugdant gabius vaikus.............5psl.Mokytojo vaidmuo ugdant gabų vaiką......................6psl.Išvados..............................7psl.Naudota literatūra..............................8psl. Įvadas…
JAV šokėjos Martha Graham gyvenimas ir kūryba
TURINYS Įvadas..............................2psl.Biografija ir kūryba ...........................2psl.Graham ir Denishawn..............................3psl.Graham ir „Greenwich Village Follies“.....................3psl.Graham ir Horst‘as..............................4psl.Graham Technika..............................4psl.Graham ir „Lamentation“.............................5psl.Graham „Primitive Mysteries“...........................5psl.Graham Amerikietiškos temos…
Ugdymas
TURINYS: UGDYMO PLANAI. 2Metų planas 3Trimestro ar pusmečio planas 3Temos (vientisos kurso dalies) planas 4Savaitės planas 4Dienos ar pamokos planas…
Savarankiško darbo reikšmė per pamoką
Turinys Savarankiško darbo ir veiklos samprata.....................3Mokinių savarankiškos veiklos problema mokymo procese............5Savarankiško mokinių darbo per pamoką organizavimas.............6Savarankiško mokinių darbo struktūra......................7Svarbiausios savarankiško…
I-I klasių samprotavimai apie kūrybą
T U R I N Y S Įvadas ......................... .............2 1 1. Teorinė dalis.......................... .....4 1. Kūrybingumas ir kūrybiniai sugebėjimai…
Ikimokyklinio amžiaus vaikas
TURINYSĮVADAS————————————————————————————- 3IKIMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKAS———————————————- 3SOCIALIZACIJA————————————————————————– 3AGRESIJA IR ANTISOCIALUS ELGESYS—————————————– 4ŽAIDIMAS——————————————————————————— 4IKIMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ VYSTIMOSI UžDAVINIAI———— 4IŠVADOS———————————————————————————– 6NAUDOTA LITERATŪRA————————————————————– 6 ĮVADAS…
Klasės kuriose mokosi įvairių kultūrų ir neįgalieji vaikai
TURINYS1.Įvadas........................32.Įvairių kultūrų vaikų ugdymas........................42.1. Įvairių kultūrų ugdymo samprata.......................42.2. Įvairių kultūrų kategorijos...........................42.2.1. Rasė ir tautiškumas..................42.2.2. Kalba........................52.2.3. Lytis.....................52.2.4. Socialinė klasė................62.2.5. Išskirtinumas................62.3. Kaip…